כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חקירת מילצ'ן תידחה

תיק המתנות: הנהג לעו"ד חדד "קליין לקתה בהזיות"

החקירה הנגדית של יונתן חסון, הנהג של ארנון מילצ'ן, נמשכה הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים. בעדותו טען כי אנשי פאקר מנסים לכסות על עצמם וכי מי שאמרה לו כי הם אמינים (הדס קליין) היא שקרנית או לקתה בהזיות באותו היום

תיק המתנות: הנהג לעו"ד חדד "קליין לקתה בהזיות"
יונתן חסון בבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

החקירה הנגדית של יונתן חסון, הנהג של ארנון מילצ'ן, נמשכת הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים. בעדותו, סיפר חסון כיצד התנהל מנגנון קניית והעברת הסיגרים והשמפניות לנתניהו. חדד עימת את חסון עם קטעים מחקירתו במשטרה, ובתגובה אמר חסון כי הוא "לא יכול לזכור כל ביקור וכל נסיעה כמה ארגזים הבאתי בדיוק, ארגז אחד או שניים".

בהמשך הדיון שאל חדד את חסון בנוגע לטיב הקשר בין נתניהו לפאקר. "מעולם לא שמעת מנתניהו בקשה לפאקר להביא לו משהו?" שאל חדד את חסון, והאחרון אישר את הדברים. לאחר מכן, שאל חדד: "אמרת שפאקר הביא איתו שמפניות וסיגרים, זה היה ביוזמתו של פאקר שבא להתארח, נכון?" וחסון השיב בחיוב.

פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, שאל את חסון על המכתבים ששלחו אנשי פאקר, לפיו הוא שותה שמפניה. חסון: "זהו ניסיון שלהם לכסות על עצמם". עו"ד חדד: "איך בדיוק?". חסון: "אם אדון פאקר שידוע בציבור כשתיין שותה שמפניה ורודה, אז זה מוריד לכאורה מהכמויות. המכתבים נועדו כדי לשמור על היחסים שלו עם משפחת נתניהו".

עו"ד חדד: "אם אני אומר לך שהדס קליין אמרה שהיועץ המשפטי של פאקר, אמרה שהוא איש ישר?". חסון: "אם הדס אמרה באותו יום דבר כזה, אז או שהיא באותו יום לקתה בהזיות או שאתה משקר". עו"ד חדד מראה לחסון תמונות של פאקר שיש על שולחן כוסות שמפניה.

חדד שאל את חסון על הרגלי האירוח של מילצ'ן. לדבריו, איש העסקים "סיגל לעצמו אורח חיים של הוליווד. כשאנשים באים הוא מארח אותם בכל טוב, הכל בגדול". במענה לשאלותיו של חדד, אישר חסון כי מילצ'ן אירח בביתו שבבית ינאי פוליטיקאים ואנשי ציבור רבים, בהם שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ראשי המוסד לשעבר מאיר דגן ויוסי כהן והנשיא לשעבר שמעון פרס.

חסון העיד כי הסיע את מילצ'ן לפגישות בביתו של יאיר לפיד שלוש או ארבע פעמים. בנוגע לביקור של לפיד אצל מילצ'ן אמר כי ראה את לפיד פעם אחת. חדד שאל אם ייתכן שהיו פגישות שהוסתרו ממנו, וחסון השיב: "כשארנון נמצא אני יודע כל מה שקורה". עוד אמר חסון כי הוא אינו זוכר פגישה בין לפיד לפאקר.

התובע אלון גילדין הודיע לבית המשפט כי עדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שתוכננה לשבועות הקרובים, תידחה בשל הליך רפואי שעבר. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לחזור לשמוע עדויות בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) לפני שתישמע עדותו של מילצ'ן.

לפי דיווח בחדשות 13, נציגי הפרקליטות הודיעו לאחרונה שבכוונתם לטוס ללונדון לצורך מפגש רענון לקראת עדות מילצ'ן. לפי הדיווח, סניגוריו של נתניהו הודיעו שהם מתנגדים לכך שהרענון יתקיים בלונדון, ולא במשרדי הפרקליטות. עוד הודיעו כי הם מתנגדים לאפשרות של מסירת עדותו של מילצ'ן בשיחת וידאו.

הפרקליטות ביקשה להקדים את עדויותיהם של העדים הראשונים בתיק 1000, ובהם מילצ'ן, הדס קליין וחסון. זאת מחשש להשפעה חיצונית עליהם, לאחר שהתברר כי נתניהו שוחח עם מילצ'ן וכי האחרון עומד בקשר עם הסנגור בעז בן צור, שייצג בעבר אותו ואת קליין. מילצ'ן מבקש להעיד בווידאו, כיוון שלדבריו מצבו הרפואי אינו מאפשר לו לבוא לישראל.

משפטו של בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד