י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לאחר האירוע המחריד, קורא עו"ד יוסף ויצמן: "חייבים לקדם חוק שתקיפת עו"ד היא כתקיפת עובד ציבור"

בעקבות תקיפת עו"ד במגדל בסר בבני ברק ע"י לקוח נזעם שהגיע למשרד וריסס גז מדמיע היישר לעיניהם של עורך הדין ועובדות המשרד, קורא המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין ובעלים של חברת עורכי דין ויצמן: "חייבים לקדם את הצעת החוק שכתבתי שתקיפת עורך דין תיחשב לתקיפה של עובד ציבור לעניין העונש. גם במקרה זה, לא אניח לתוקף עד שימצו איתו את הדין ויקבל את העונש שמגיע לו"

לאחר האירוע המחריד, קורא עו"ד יוסף ויצמן: "חייבים לקדם חוק שתקיפת עו"ד היא כתקיפת עובד ציבור"
עו"ד יוסי ויצמן צילום: באדיבות המצלם

בעקבות אירוע חמור של תקיפת עו"ד במשרדו ע"י אחד מלקוחותיו שהגיע למשרד נזעם וריסס את עוה"ד ואת עובדות המשרד בגז מדמיע, קורא עו"ד יוסף ויצמן, בעל משרד העו"ד הותיק והמשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין, לחברי הכנסת מכלל המפלגות לקדם הצעת חוק שכתב בעבר, שקובעת שתקיפת עורך דין כמוה כתקיפת עובד ציבור, על כל המשמעויות הנלוות לכך.

"לפני מס' ימים", מספר עו"ד ויצמן המשמש גם ככונן מד"א, "ישבתי במשרדי במגדלי בסר 3 בבני ברק ובאמצע יום עבודה שגרתי במשרד, אני מקבל קריאה ממד"א על כך שמתרחש אירוע בתוך בניין בסר 3. אני נזעק מיד לקומה ולמשרד שאליו הופנתה הקריאה ומופתע לגלות את אחד מעורכי הדין ואת צוות עובדות המשרד כשברקע יש ריח חריף של גז מדמיע. מיהרתי להעניק להם טיפול ראשוני, כאשר רק בסיומו הבחנתי שמדובר בחברי עו"ד יוסי דרור שיחד עם 2 המזכירות במשרד הותקף ע"י לקוח, חייב בהוצאה לפועל, שהגיע למשרד וריסס אותם בגז מדמיע היישר לתוך עיניהם. עו"ד דרור פונה לבית החולים והוא מטופל ע"י הצוותים הרפואיים".

"לצערי הרב", מוסיף עו"ד ויצמן, "מדובר בעוד אירוע קשה של תקיפת עורך דין במשרדו. לפני שנה נרצח עו"ד בפתח ביתו ולפני מס' שנים נרצח עו"ד וביתו. אסור לנו לשתוק. אני קורא מכאן לכל חברי הכנסת מכל המפלגות: חייבים לקדם את הצעת החוק שכתבתי שתקיפת עורך דין תיחשב לתקיפה של עובד ציבור לעניין העונש. גם במקרה זה, לא אניח לתוקף עד שימצו איתו את הדין ויקבל את העונש שמגיע לו".

אלפי עורכי דין הצטרפו לקריאה של עו"ד ויצמן להחמיר בנושאי תקיפת עורכי דין, הודו לו על הפעילות הציבורית הנמרצת לצד ניהול פירמת עורכי דין מצליחה.

 

יוסי ויצמן גז מדמיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד