כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
וַנְּהִי בְעֵינֵינוּ כַּחֲגָבִים

מפקד החלל הרוסי: "חייזרים הם אמיתיים וחוקרים אותנו כחיידקים"

מפקד החלל הרוסי לשעבר טען שסביר להניח שחייזרים הם אמיתיים, וייתכן שהם כבר מתבוננים בנו ועדיין אנחנו לא שמים לב אליהם מכדור הארץ. "אלפי גורמים יכלו לתרום להופעתם של חיים בכל מקום ביקום. היכולת של האנושות להבין את החלל עדיין מוגבלת"

מפקד החלל הרוסי: "חייזרים הם אמיתיים וחוקרים אותנו כחיידקים"
חייזרים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ראש סוכנות החלל הרוסית לשעבר, מעריך שחייזרים הם אמיתיים ושהם חוקרים אותנו "כחיידקים". בראיון לערוץ Russia 24 שנמצא בבעלות המדינה, אמר דמיטרי רוגוזין שלדעתו הם יכולים להסתכל עלינו בזמן שאין לנו מושג שהם שם. רוגוזין, טען גם כי מדענים רוסים חוקרים כעת מפגשי עב"מים. "אם אנחנו מדברים על עובדות ספציפיות, בהיסטוריה של האנושות על פני כדור הארץ, היו מה שנקרא עב"מים שעליהם מדברת נאס"א, אז אני רוצה לומר שהמחקרים האלה נעשו ונעשים באקדמיה למדעים שלנו, הנתונים נאספים ומאומתים".

"אלפי גורמים יכלו לתרום להופעתם של חיים בכל מקום ביקום. היכולת של האנושות להבין את החלל עדיין מוגבלת", אמר.

"ייתכנו עולמות אחרים, כמו גם אינספור גורמים שיכולים לתרום להופעתם של חיים בחלל", הוא מעריך כי החיים בחלל יכולים בהחלט להסתכל עלינו כבר, כך דווח אתר How and Whys. "ייתכן שאנו נתונים לתצפית חיצונית כלשהי" אמר. "דיברתי עם נאס"א, הם גם תומכים בתאוריה שאולי אנחנו מושא להתבוננות חיצונית".

"אנחנו יכולים לחקור חיידקים, אבל אפשר גם לחקור אותנו כחיידקים". במהלך מחקר דומה שרוגוזין טוען שהתרחש ברוסיה, נאס"א בחרה 16 אנשים שייקחו חלק במחקר של תצפיות שונות של עב"מים החל מ-24 באוקטובר. הפרויקט החדש של נאס"א ישאף להגביר את ההבנה לגבי תופעות אוויריות לא מזוהות, דו"ח על הממצאים הצפויים יהיה באמצע 2023.

חלל רוסיה חיידקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד