כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ביטוח נסיעות פספורט קארד – כל היתרונות

אנשים שנוסעים לחו"ל רוצים לדעת כי הם יכולים לטייל עם מינימום של דאגות. מהסיבה הזאת טוב לעשות ביטוח נסיעות שיאפשר להשאיר את מרבית הדאגות בישראל

ביטוח נסיעות פספורט קארד – כל היתרונות
ביטוח נסיעות צילום: FREEPIK

חברת פספורט קארד היא החברה המובילה בישראל לביטוחי נסיעות לחו"ל. אנשים שנוסעים לחו"ל רוצים לדעת כי הם יכולים לטייל עם מינימום של דאגות. מהסיבה הזאת טוב לעשות ביטוח נסיעות שיאפשר להשאיר את מרבית הדאגות בישראל. עם זאת כדי שתוכלו להיות בטוחים כל באמת יהיה עליכם לבחור בביטוח נסיעת טוב ומקיף. בין שלל חברות הביטוח, חברת הביטוח פספורט קארד בולטת מעל כולם. מה הופך את החברה הזאת להיות חברת ביטוח שכולם רוצים להיות מבוטחים דרכה? הרי יש עוד המון חברות ביטוח שמסוגלות להציע הצעות דומות. זה לא עוזר לאותן חברות ביטוח בתחרות הקשה מול פספורטקארד. הגיע הזמן שתבחרו בחברת ביטוח שנותנת לכם קצת יותר מכל שאר החברות.

מתעסקים רק עם ביטוחי נסיעות לחו"ל

היתרון הכי גדול של חברת פספורט קארד בהשוואה למתחרות הוא ההתעסקות רק עם ביטוחי נסיעות. בעוד יש חברות אחרות שמתעסקות לצד ביטוחי הנסיעות עם ביטוחים נוספים, כאן המענה הוא רק בתחום הזה. הנציגים של החברה מתעסקים מהבוקר עד הערב עם מבוטחים שעשו ביטוחי נסיעות לחו"ל. טוב לדעת כי את המושכות אתם מפקידים בידיים של חברת ביטוח שמתמחה בתחום הספציפי הזה. בעוד חברות ביטוח אחרות עלולות להתרכז בביטוחים אחרים, כאן אתם יודעים כי המענה יהיה הולם. תקבלו פתרונות לכל בעיה שמטרידה אתכם אם זה לפני הטיסה לחו"ל, במהלך החופשה או אחריה.

כרטיס אשראי לתשלום על המקום

נדרשתם להפעיל את הביטוח במהלך החופשה בחו"ל? כולנו מקווים כי לא תגיעו למצב שבו יהיה עליכם להפעיל את הביטוח במהלך הנסיעה הקרובה. אך לצערנו המציאות עשויה להיות אחרת מהתקווה שאותה יש לנו. מבלי שנשים לב נוכל למצוא את עצמנו בסיטואציה שבה תהיה חובה להפעיל את הביטוח שעשינו. ביטוח נסיעות פספורט קארד הופך את ההתעסקות בהקשר הזה להתעסקות פשוטה ונעימה. זוהי הסיבה שבגללה פספורטכארד מחירים לא אמורים להעסיק אתכם במיוחד. עם כרטיס האשראי שתקבלו מהחברה תוכלו לשלם על הטיפולים והפתרונות השונים במקום עצמו. לא יהיה עליכם לשלם בכיסכם, ורק לאחר החזרה לארץ לקבל את הכסף.

הביטוח מתאים לכל הגילאים ולכל המצבים

נתקלתם בחברות ביטוח שמחריגות מטופלים מסוימים? אין סיבה למנוע מאנשים לטייל בחו"ל, זה לא משנה מה המצב הבריאותי שלהם. ביטוח הנסיעות פספורט קארד מאפשר לכל אחד לטייל בחו"ל מבלי להרגיש לא מוגן או לא בטוח. איך זה בא לידיי ביטוי? ביטוח הנסיעות של החברה מתאים לכל הגילאים ולכל המצב הרפואיים. כמובן שבהקשר של פספורטכארד מחירים עשויה להיות עלייה בתעריפי הביטוח. אך זה לא אומר שתקבלו סירוב או החרגה בביטוח שאותו אתם עושים לפני הטיסה. לכולם מגיע לטוס לחו"ל רק אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות טרם היציאה מהארץ.

ביטוח נסיעות פספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד