כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דואגים ליום שאחרי

ברקע המתיחות: "סמוטריץ' פעל להזמנת נתניהו"

אחרי ביקור שקד, יו"ר 'הליכוד' הגיע בצהריים לגבעת הראל וחתם על התחייבות להסדרת הישובים בהתיישבות הצעירה - ובמפלגת 'הציונות הדתית' טוענים כי מי שפעל מאחורי הקלעים להבאתו הוא סמוטריץ' | גורם במפלגה: "איזה לגיטימציה תהיה להגיד לנו ביום שאחרי 'לא'?

ברקע המתיחות: "סמוטריץ' פעל להזמנת נתניהו"
סמוטריץ' ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת 'הציונות הדתית' מתכוננים ליום שאחרי הקמת הממשלה, במידה והגוש ישיג 61, ומבקשים לדאוג שאכן יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו יממש מדיניות ימין.

נתניהו הגיע במהלך הצהריים במפתיע לגבעת הראל וחתם על הסדרת ההתיישבות הצעירה אם יקים ממשלה. גורמים במפלגה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי מאחורי הקלעים הייתה מעורבות של היו"ר בצלאל סמוטריץ'.

נתניהו לפני החתימה

סמוטריץ' פנה לראשי המטה וביקש שידאגו שנתניהו יגיע ויחתום - במטרה לייצר אצלו מחויבות להסדרה. האחרון מיהר להגיע. "זה שנתניהו מגיע שבוע לפני בחירות וחותם על ההתחייבות, איזה לגיטימציה תהיה להגיד לנו ביום שאחרי 'לא'?", אומר גורם במפלגה.

נתניהו הגיע כאמור, אחרי ששקד הגיעה עם מועמדי 'הבית היהודי' לפני מספר שבועות, וחתם על ההתחייבות. "כדי לממש את זה אנחנו צריכים ממשלת ימין חזקה שבראשה עומד מי שיכול לומר מילה אחת קצרה מול הלחצים הבינלאומיים והמילה הזאת היא לא", אמר בין היתר במקום.

בנימין נתיהו בחירות לכנסת ה-25 בצלאל סמוטריץ' התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד