י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גילוי שכינה על קריסת הוואטסאפ

ר' צבי מאיר תקף את מכשירי הנדרים בבתי הכנסת

המשפיע רבי צבי מאיר זילברברג כינס אלפים בויז'ניץ נגד הטכנולוגיה ותקף את מכשירי הנדרים פלוס וקהילות. תלמידיו מצביעים על קריסת הוואטסאפ כאל משהו שמיימי בדיוק יומיים אחרי הכינוס כמו שהיה בשנה שעברה

ר' צבי מאיר תקף את מכשירי הנדרים בבתי הכנסת
הרה''צ רבי צבי מאיר בכינוס צילום: ש.פ.ה

כמידי שנה בשנה, לאחר חג הסוכות נערכת "אסיפת ההצלה" להתחזקות מול סכנת פגעי הטכנולוגיה במסגרת חבורת "אום אני חומה" בראשות הרה"צ המשפיע רבי צבי מאיר זילברברג.

הכינוס נערך בהשתתפות אלפים מכל רחבי הארץ כאשר משנה לשנה מספר המשתתפים הולך וגדל, בשנה שעברה נערך הכינוס בקלויז הענק של באיאן והשנה בבית המדרש הענק של חסידות ויז'ניץ בבני ברק. 

במרכז הכינוס משמיע הרה"צ המשפיע ר' צבי מאיר נאום חוצב להבות אש בו הוא מתריע על סכנות הטכנולוגיה והדברים הנוגעים לציבור יראי ד' וחובת השעה, כאשר ציבור גדול אף חותם במקום על קבלות טובות גדרים וסייגים בעניין השימוש באינטרנט ושאר הכלים הטכנולוגיים בהצטרפות לחבורת אום אני חומה.

כאמור השנה נערך הכינוס הענק בעיר בני ברק כאשר אלפים רבים מכל החוגים והעדות הגיעו מכל רחבי הארץ, חלקם במערך אוטובוסים הפרטיים שהעמידו מארגני המעמד מכל הערים החרדיות, ומילאו את המקום הענק כולל הפרנצ'עס שבמקום, כמו כן נפתחו כמה גלריות לכבוד ציבור הנאספים שגדש את כל הבניין.

במקום הכינוס אף העמידו אמצעי תרגום מיוחדים לאלו שאינם מבינים את שפת היידיש, כך שכל יהודי באשר הוא יוכל לשמוע ולהתחזק ביחד במערכה אל מול סכנות הטכנולוגיה. במרכז הכינוס נשמעו דברים חוצבי להבות אש מהמשפיע הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג, אשר הביא לפני הציבור סיפורים מסמרי שיער שהגיעו לאזניו מכלי ראשון על הידרדרות הקשה הנגרמת כתוצאה מכלי המשחית הטכנולוגיים,

ר' צבי מאיר קרא להתחזק ולהתרחק כמה שניתן מהכלים המשחיתים. דברים מיוחדים השמיע בגנות השימוש בסמארטפונים וב'טאבלטי'ם, אשר באמתלאות שונות הוחדרו לתוככי הציבור, והדבר מהווה סכנה לעתיד של כלל ישראל ויש להוקיע את הדבר הזה מכל וכל.

בהמשך גם עורר על ענין מכשירי ה'נדרים פלוס' וה'קהילות' שבבתי הכנסיות באמרו שמתוך ידיעה שהמכשירים האלו ניתן לפרוץ ורבים חללים הפילו וכן עורר נגד המשגיחים והמנהלים שמחזיקים מכשירים וכו' אל אף שמדובר ב'מכשיר כשר' ואף אמר שצריך לפנות אליהם שזה לא מתאים שהם המנהלים שמהווים דוגמה לציבור משתמשים במכשירים כאלו. 

בדבריו השמיע דברי חיזוק בעמידה על המשמר וגודל הזכות של העמידה בניסיון מול הפיתויים, כאשר עוד מעט ואין רשע והניסיון כעשן כלה ואשרי מי שיזכה להיות מאלו שכבשו את היצר הרע הנדמה כהר ויזכו לקבל בטהרה פני משיח צדקנו. 

תלמידים עמם שוחחנו התייחסו גם לקרית הוואטסאפ הגדולה יומיים אחריף למשך שעתיים: "אי אפשר להתעלם מ'הגילוי שכינה' שהתרחש בעקבות הכינוס של אלפי ישראל שנאספו יחד למען התחזק בקדושה וטהרה ובמלחמת אש קודש נגד פגעי הטכנולוגיה". הם אומרים: "אנו מתכוונים לידיעה שהתקבלה כי ביום שלישי השבוע אירעה תקלה עולמית בכל אמצעי התקשורת שבמכשירי הסמארטפונים כאשר במשך כמה שעות התקלה לא סודרה, ומדובר בתקלה שהקיפה את כל רחבי העולם".

כל החוגים והעדות בכינוס

הם מציינים את הקריסה שהייתה לפני שש שנים שוואטסאפ קרס לשש שעות: "יש לציין, כי הנס ופלא הוא שהדבר הזה לא מתרחש בפעם הראשונה אלא הפעם הקודמת שזה קרה היה בדיוק לפני כשנה, ימים בודדים אחרי "אסיפת ההצלה" שהתקיימה אז בירושלים, כאשר צריך להיות טיפש ברמה גבוהה לחשוב שמדובר בעניין מקרי, כאשר פעם אחר פעם מתרחשת תלקה עולמית שכמעט ולא קורה אף פעם בדיוק יום יומיים אחרי כינוס כה אדיר בעניין הטכנולוגיה".

"בהתרחשות המופלאה הזאת יש מסר אדיר מן השמים, לפעמים יש מחשבה, המלחמה אבודה, היצר הרע דוהר קדימה ולא שייך להילחם נגדו, והנה אנחנו מגלים כי ברגע אחד ריבונו של עולם טורף את הקלפים, משבית את כל הטכנולוגיה העולמית, מדובר בגילוי אהבה משמים לומר לנו, יהודים יקרים אף אחד לא שכח מכם, תמשיכו להילחם מול הניסיון השה הזה,, ובזאת תבחנו באהבתכם אלי. והרי הקב"ה לא מביא נסיון לאדם שאינו יכול לעמוד בזה, ולכן ברור שיכול נוכל בעזרת הקב"ה וסוף הישועה לבוא", אומרים התלמידים.

וואטסאפ רבי צבי מאיר זילברברג פגעי הטכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד