כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקרב על הקול החרדי

בן גביר מסיר כפפות מול גפני: "אל תלך עם גנץ"

לאחר שהקים מטה מיועד לחברה החרדית, יו"ר 'עוצמה יהודית' ממשיך להתגרות ולהתחרות עם המפלגות החרדיות -והערב קרא ליו"ר 'דגל התורה' בעקיצה שלא ללכת עם יו"ר 'המחנה הממלכתי' אותה קואליציה • במקביל, סמוטריץ' התחיל בקמפיין למגזר החרדי

בן גביר מסיר כפפות מול גפני: "אל תלך עם גנץ"
איתמר בן גביר/משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

6 ימים לבחירות: חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, ראשי רשימת 'הציונות הדתית', קיימו הערב (רביעי) לראשונה כנס משותף, בו עקץ בן גביר את אחד מראשי הסיעות החרדיות.

במהלך הכנס שנערך בשדרות, יו"ר 'עוצמה יהודית' המשיך בניסיון לחזר אחר הקול החרדי ופנה בעקיצה ליו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, וקרא לו שלא להקים ממשלה עם 'המחנה הממלכתי'.

"אני אומר לחברינו בליכוד, וגם לחברינו במפלגות החרדיות ובעיקר למשה גפני, גפני אל תלך עם בני גנץ, בני גנץ זה שמאל", אמר בכנס, תוך שהוא גם תוקף גם חלק מאנשי הליכוד וטוען שהם "מתחילים (לתקוף) בתוך הגוש, לעורר מחלוקות ולנסות להקטין". 

מוקדם יותר השבוע הכריז בן גביר על פתיחת מטה חרדי במפלגה, במטרה לדבריו לקחת קולות שלא רוצים להצביע לש"ס או ליהדות התורה. אלא שהאחרונים מפרשים זאת כניסיון "לשתות" אותם.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' פתח בימים האחרונים בקמפיין ייעודי למגזר החרדי, אך הוא פרסם במודעות גם פתקים של המפלגות החרדיות. האחרון טוען שהוא החל בקמפיין בעקבות סקר שפורסם ב'בחדרי חרדים' לפיו כמעט מנדט חרדי מתכוון להישאר בבית.

איתמר בן גביר משה גפני בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד