כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ישנים מתחת לעצים

"מעדיפים לצאת לחזית": כך נשמע חייל רוסי מיואש

חיילים רוסים מתנדבים ללכת לקו החזית באוקראינה, למרות העובדה שרובם לא מצליחים להגיע לשם מבלי שיירו בהם ויהרגו או יפצעו אותם, בגלל המחנות הנוראיים והתנאים הקשים בו הם שוהים. "אנחנו חיים מתחת לשמים פתוחים התייבשתי מהבוקר"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

חייל רוסי נשמע אומר בשיחת טלפון שיורטה כי חבריו "מתנדבים" להישלח לקו החזית באוקראינה כדי לצאת מהתנאים הנוראיים במחנה שלהם. זאת למרות שרוב החיילים אפילו לא מצליחים להגיע לשם מבלי שיירו ויפצעו או יהרגו.

בתרגום של השיחה, שפורסם בטוויטר על ידי חשבון wartranslated, נשמע החייל אומר לאישה (כנראה אשתו) כי "לחיילים של ולדימיר פוטין אין מיטות מתאימות לישון בהן". במקום זאת, הם ישנים במטע של עצי פרי, ללא כיסוי מפני פגעי מזג האוויר.

השיחה מתחילה כשהזוג משוחח על חבר, שנראה שעומד להישלח לאוקראינה. החייל שואל: "אמרת למרינקה שאיגור ביקש עזרה?" האישה עונה: "כן, לעזאזל למה לעזאזל הוא צריך אוהל?". החייל ענה: "זה בגלל שאנחנו חיים מתחת לשמים פתוחים אפשר לומר, התייבשתי מהבוקר, אתמול היה לנו גשם כל היום, כל הבגדים היו ספוגים, ייבשתי אותם ליד אש. והיום, ישבנו והתייבשנו על אש, פתאום מרגמה מעיפה אותנו, ממש לידנו".

לאחר מכן הוא שואל מדוע הוא בכלל באוקראינה. הוא נשמע אומר: "אני ממש מתגעגע, נמאס לי מזה. למה לעזאזל אנחנו צריכים את זה? מה זה ה....הזה?, מצד אחד, מהצד שלהם אלינו - בום, בום. אחר כך מהצד שלנו אליהם - בום, בום".

החייל ממשיך ומסביר כיצד מבקשים חבריו להתנדב להגיע לקו החזית. חלקם רוצים זאת למרות הסכנה הברורה רק כדי להימלט ממטע העצים. הוא מסביר: "החבר'ה, הנהגים, באו לכאן ואמרו שמישהו מהמפקדה יבוא לשאול אם מישהו רוצה להתנדב ללכת לקו החזית, הם אמרו לא להסכים כי אנשים אפילו לא מצליחים להגיע לשם, 700 מטר משם המרגמות מתחילות לירות בדיוק לעבר החיילים".

מלחמת אוקראינה רוסיה אוהל ולדימיר פוטין שדה קרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד