כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נערך לסיום חייו הפוליטיים

"שומר סוד מוחלט" • בנט מתחיל להיפרד מהקרובים לו

נפתלי בנט נמצא בימיו האחרונים במערכת הפוליטית ומתחיל להיפרד מהאישים שליוו אותו בשנותיו בפוליטיקה. אמש נפרד מנהגו הצמוד בשבע השנים האחרונות וסיפר כי מדובר באדם "שומר סוד מוחלט, ואני יכול לסמוך על נאמנותו תמיד". וגם, "הוא מכיר כל רחוב וכל סמטה בארץ שלנו"

"שומר סוד מוחלט" • בנט מתחיל להיפרד מהקרובים לו
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד חמישה ימים יחדל נפתלי בנט מלכהן כחבר כנסת ולפיכך גם לא יוכל להמשיך לשאת בתואר ראש הממשלה החליפי. בינתיים הוא מתחיל להיפרד מהאנשים שליוו אותו בעשר שנותיו במערכת הפוליטית. חלק מיועציו ואנשי לשכתו כבר זנחו אותו עם נפילת הממשלה.

אתמול (רביעי) נפרד בנט מהנהג שלו בשבע השנים האחרונות דני גלילי, כאשר הוא בחר להודות לו בפומבי בדף הפייסבוק שלו, בצירוף תמונה שלו יחד עם הנהג.

נפתלי בנט עם נהגו דני גלילי. צילום: אריאל זנדברג.

"תודה, דני! הנהג המסור שלי, דני גלילי, סיים היום את תפקידו איתי, ונפרדנו במפגש מרגש עם אשתו ברוריה, ילדיו וכל משפחתו בירושלים", סיפר ראש הממשלה החליפי לרבבות עוקביו ברשתות החברתיות. "דני מלווה אותי כנהג שלי מאז שהתמניתי לשר החינוך ב-2015, אח״כ כשר הביטחון, ובשנה האחרונה הוא היה הנהג המוביל שלי כראש הממשלה".

לדברי בנט, "הוא הרבה יותר מנהג; הוא חבר-אמת. הוא אוהב את גילת ואת ילדיי, והם אוהבים אותו. הוא שומר סוד מוחלט, ואני יכול לסמוך על נאמנותו תמיד. הוא מכיר כל רחוב וכל סמטה בארץ שלנו, עוד מהימים שלא חשבו על וויז. הוא נלחם למען הארץ במלחמת יום הכיפורים, ואוהב את המדינה בכל רמ"ח אבריו. הוא עשוי מ-100% לב. דני, תודה על הכל".

נפתלי בנט נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד