כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עושים היסטוריה

התעשייה האווירית הישראלית תציג בתערוכת האוויר בבחריין

לראשונה התעשייה האווירית הישראלית, תציג בתערוכת האוויר הבינלאומית היוקרתית של בחריין, שתתקיים בנובמבר הקרוב, התעשייה האווירית תציג לראווה מגוון ממוצרי התעופה החדישים ביותר שלה, לרבות תעופה אזרחית, מכ"מים, מערכות הגנה אווירית, מערכות שמירת חופים ומל"טים

התעשייה האווירית הישראלית תציג בתערוכת האוויר בבחריין
התעשייה האווירית צילום: IAI's Barak

היסטוריה תעופתית, פעם ראשונה שחברה ישראלית משתתפת באירוע ביטחוני בבחריין, התעשייה האווירית הישראלית תציג בכנס ב-9-11 לנובמבר מגוון ממוצרי התעופה החדישים ביותר שלה, לרבות תעופה אזרחית, מכ"מים, מערכות הגנה אווירית, מערכות שמירת חופים ומל"טים.

עמיר פרץ, יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית מסר: "הסכמי אברהם פתחו לנו את הדלת להשתתף לראשונה בתערוכה זו ולעבוד בשיתוף פעולה עם שכנינו להתמודדות עם האיומים הנפוצים העומדים בפנינו באזור. היכולות של התעשייה האווירית הישראלית (IAI) לצד הקשרים המרשימים שפיתחנו בשנתיים האחרונות עם עמיתינו במדינות המפרץ, יאפשרו לנו להמשיך ולהרחיב את תרומת החברה הן לטכנולוגיה והן להגנה באזור, ובכך יכולותינו המוכחות יכולות לסייע להבטיח רמה גבוהה יותר של יציבות אזורית".

בועז לוי, נשיא ומנכ"ל התעשייה האווירית אמר: "בזמן שאנו חוגגים שנתיים לחתימת הסכם אברהם, התעשייה האווירית נרגשת להשתתף בתערוכת האוויר הבינלאומית של בחריין ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם שותפים עסקיים באזור המפרץ. זו הזדמנות נפלאה להיפגש עם השותפים שלנו והשותפים הפוטנציאליים שלנו ולהציג את הפתרונות החדשניים שפיתחה התעשייה האווירית. אנו מאמינים שישנן מספר הזדמנויות לעבוד יחד, לשתף את הידע שלנו ולפתח פתרונות ביטחוניים ואזרחיים חדשים עם השותפים שלנו באזור המפרץ, ויחד, כדי ליצור עתיד מזהיר ובטוח יותר עבור האזור שלנו".

התצוגה הבינלאומית של בחריין הוא אחד מאירועי התעופה והחלל המובילים במפרץ המטפח הזדמנויות נוספות לעסקים, צמיחה ושיתוף ידע בין המשתתפים, תוך כדי השתתפותה בתערוכת האוויר הבינלאומית של בחריין, התעשייה האווירית מתכננת להרחיב את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה באזור על ידי חתימה על הסכמי שיתוף פעולה חדשים עם חברות מקומיות והרחבת שותפויות קיימות שנחתמו.

בתור תערוכת אוויר עולמית מובילה המפגישה את מיטב החברות והמוחות הבהירים ביותר בתעשייה, תערוכת האוויר הבינלאומית של בחריין מספקת לתעשייה האווירית את ההזדמנות להתאחד עם בחריין, ועם מדינות המפרץ באופן רחב יותר וחברות גלובליות אחרות כדי לשתף את הפתרונות החדשניים ברמה עולמית ולפתח שיתופי פעולה חדשים.

המערכות המתקדמות של התעשייה האווירית יוצגו בדוכן המרשים של התעשייה האווירית, ויציגו למעלה מ-70 שנות מומחיות וחדשנות.

התעשייה האווירית לישראל, היא חברת תעופה וחלל וביטחון ברמה עולמית, המחדשת ומספקת טכנולוגיות מתקדמות בתחום החלל, האוויר, היבשה, ימית, סייבר וביטחון פנים לשווקים ביטחוניים ומסחריים. בשילוב רוח החדשנות של "סטארט-אפ ניישן" עם עשרות שנות ניסיון קרבי מוכחות, התעשייה האווירית מספקת ללקוחות פתרונות מותאמים ומתקדמים לאתגרים הייחודיים העומדים בפניהם לרבות לוויינים, מל"טים, טילים, פתרונות מודיעין, מערכות נשק, מערכות הגנה אווירית, מערכות רובוטיות, מכ"מים, מטוסי עסקים, מבנים אוויריים ועוד.

התעשייה האווירית, שהוקמה בשנת 1953, היא אחת ממעסיקות הטכנולוגיה הגדולות בישראל עם משרדים בארץ ובחו"ל.

הסכמי אברהם התעשייה האווירית בחריין חלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד