כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זה מה שמכעיס"

החל פירוק אמצעי האבטחה סביב ביתו של נפתלי בנט

אמצעי האבטחה שהוצבו סביב ביתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מפורקים בזה אחר זה לקראת השבת הרחוב לקדמותו, אחרי מאבק משפטי ארוך שניהלו השכנים שחייהם הפכו ביום בהיר לקשים ומסובכים מאחר וראש הממשלה סירב להתגורר במעון הרשמי בירושלים

החל פירוק אמצעי האבטחה סביב ביתו של נפתלי בנט
אמצעי האבטחה סביב ביתו של בנט צילום: מתוך פייסבוק של ראש העיר רעננה

בעוד חמישה ימים יסיים נפתלי בנט את הפרק הפוליטי בחייו והחל מיום שלישי בשעה 22:00 עת סגירת הקלפיות הוא יחדל מלכהן כחבר כנסת וכך גם מלכהן כראש הממשלה החליפי. 

בינתיים תוספות הבנייה ואמצעי האבטחה שהותקנו סביב ביתו הפרטי ברחוב ציפמן ברעננה, כמו גם ביתני השמירה והמחסומים שהוצבו שם מוסרים ומפורקים בזה אחר זה החל מאתמול יום רביעי וזאת אחרי ארבעה חודשים מאז את תפקידו ואחרי מאבק משפטי ארוך שניהלו השכנים נגד הפיכת אורח חייהם בשכונה לקשים ומסובכים. 

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא התייחס לכך בדף הפייסבוק שלו והבטיח לתושביו: "נעמוד על הדרישה לסיים לאלתר את הפירוק של כל אמצעי האבטחה, והחזרת המצב לקדמותו".

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' הוסיף ראש העיר ואמר: "סוף כל סוף החלו העובדות לפירוק המערכות סביב ביתו של בנט. יש פה אמצעים אלקטרוניים שאסור לנו היה לגעת בהם. הרגשתי מאד לא נעים בכל הסיפור הזה ולא ישבתי על הגדר, כשבאים אנשי שב"כ ומספרים לי כמה זה חשוב לביטחון רה"מ. אתה לא יכול לצפות ממני שאעצור את העבודות", אמר ראש העיר במענה לביקורת שנמתחה נגד בנט שלא עבר להתגורר במעון ראש הממשלה הרשמי והפך את חיי שכניו לגיהנם.

"מה שמכעיס אותי", הוסיף ברוידא, "שלמרות שעברו חודשים מאז מר בנט סיים את תפקידו - הכל עדיין פה, שום ראש ממשלה חליפי לא מקבל אבטחה כזו. לא הייתה לי כתובת ששמעה אותי".

 

נפתלי בנט אבטחה רעננה ראש ממשלה חליפי חיים ברוידא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד