י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מגוון שירותים

לאומית זהב, הביטוח המשלים המשתלם ביותר עבור כל בני המשפחה

'לאומית' שמחה לבשר על תוספות משמעותיות לביטוח המשלים לאומית זהב, כך שעתה, יותר מתמיד, לאומית זהב הוא הביטוח המשלים המשתלם ביותר, עם מגוון השירותים הרחב ביותר בהשתתפות עצמית הנמוכה ביותר למבוטח, לרבות חיסונים מוזלים לחו"ל ומגוון שכלולים נוספים

לאומית זהב, הביטוח המשלים המשתלם ביותר עבור כל בני המשפחה
רופאים מומחים צילום: פיקסביי

טיפולים בתחום התפתחות הילד

תחום התפתחות הילד מאז ותמיד קרוב לליבנו, ותמיד דאגנו שההשתתפות העצמית בטיפולי התפתחות הילד בלאומית תהיה הזולה ביותר. בלאומית אנו מאמינים שזיהוי מוקדם של בעיות התפתחותיות וטיפול מקיף בהן, חיוניים לצמצום פערים ומימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בכל ילד וילדה. על מנת להקל ולסייע בקידומם של הילדים פעלנו במישורים נוספים
  • הגדלנו את מספר הטיפולים בשנה, ומהיום עם לאומית זהב הנכם זכאים ל- 55 טיפולים בשנה (מקום 30 טיפולים, כבעבר).
  • שינינו את תקרת גיל הזכאות, ומהיום ילדים עד גיל 18 זכאים לקבלת טיפולי ההתפתחות הילד בלאומית (במקום עד גיל 15, בעבר).

    למידע והצטרפות ללאומית זהב לחצו כאן>>>

מעוניינים להיכנס לכושר בצורה בריאה ובטוחה?

בקרוב תוכלו לקבל במסגרת לאומית זהב סדרה של אימוני כושר אישיים, עם מאמן שמגיע עד הבית!

לקוחות לאומית זהב זכאים לסדרה של 12 אימוני כושר אישיים בהשתתפות עצמית של 23 ₪ לאימון בלבד. האימונים מתאימים ללקוחות מגיל 18 ומעלה, וניתנים ללא צורך בהתחייבות או באישורים. הכמות היא לכל תקופת החברות בשב"ן.  

הוזלה בהשתתפות העצמית בניתוחים

לעבור ניתוח אצל המנתחים הטובים ביותר – מעתה בעלות מופחתת. מבוטחי לאומית זהב נהנים מהפחתה גורפת של ההשתתפויות העצמיות בניתוח, הן על ניתוחים הנערכים בבתי חולים פרטיים והן בשר"פ.

ניתוח קיסרי

שירות חדש בלאומית: מהיום ניתן לבחור מנתח לניתוח קיסרי בשר"פ שערי צדק. שירות זה מצטרף לחבילת ההריון ולידה של לאומית, חבילת ההריון המשתלמת ביותר.

ניתוח לייזר לתיקון קוצר ראיה

לאומית פועלת בשיתוף עם המרכזים הרפואיים המתקדמים ביותר: רשת עיניים, עין טל הדסה, קר שירותי רפואה בע"מ, שבע עיניים אסותא, ומציעה ללקוחותיה את כל סוגי ניתוחי הלייזר לתיקון קוצר ראיה, גם בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לפי בחירתכם, בהשתתפות עצמית משתלמת ביותר.

חיסונים לנוסעים לחו"ל

השמיים נפתחים לאיטם, ובלאומית משפרים את הכיסוי לחיסונים לנוסעים לחו"ל, ללא צורך בהתחייבות או בתקופת המתנה. על מנת לקבל את החיסונים הנדרשים, יש לפנות לאחד מהמכונים שבהסדר (מכון מור או טרם) ולזמן תור. את הייעוץ מקבלים במקום, ולקוחות לאומית זהב מקבלים את החיסון הנדרש ב- 20 ש"ח לחיסון.

תשלום ההשתתפות העצמית נעשה באופן ישיר למרפאת המטיילים. אין צורך להגיע עם התחייבות.

טיפולי שיניים

בתחילת 2020, הרחבנו את הזכאות בתחום טיפולי השיניים למבוגרים, וביצענו הפחתה משמעותית בעלויות של טיפולי שיניים משקמים, ניתוחי חניכיים ועוד. כיום לאומית מציעה למבוטחי לאומית זהב טיפולים בתחומים אלה במחירים הנמוכים ביותר מבין קופות החולים! ולא רק המחיר מהווה יתרון - לאומית גאה להיות קופת החולים היחידה שעובדת עם מרפאות פרטיות בפריסה ארצית, עם זמינות תורים גבוהה ונוחה, המאפשרת לכם קבלת שירותי רפואת שיניים פרטיים במחיר ציבורי.

רובוט דה וינצ'י

לאומית חרטה על דגלה חדשנות, וחדשנות זו באה לידי ביטוי גם בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בהן אנו משתמשים. בימים אלו הוספנו כיסוי לניתוח כריתת ערמונית בעקבות גידול ממאיר באמצעות רובוט דה וינצ'י, עם גישה פולשנית מינימלית להשגת תוצאות מדויקות ביותר והתאוששות מהירה וקלה לאחר הניתוח. 

לאומית שירותי בריאות ביטוח משלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד