כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מחסור עולמי?

כך תוכלו להתחדש ברכב מפנק כבר לטיולי חול המועד

אי אפשר למצוא בארץ ראב 4 היברידית, ישנו מחסור עולמי ורק ב-2024 תגיע לארץ האספקה הבאה. אז האפשרויות שלכם הן או להמתין בסבלנות, או לנצל את המחסור כדי להשתדרג לדגמי הבנזין היוקרתיים יותר של טויוטה, אלה שבדרך כלל לא מגיעים לישראל • בואו לבקר באולם התצוגה בירושלים ותוכלו ליהנות ממגוון רכבים בזמינות מיידית

כך תוכלו להתחדש ברכב מפנק כבר לטיולי חול המועד
רכב חדש לחג? צילום: מתוך אתר טרגט מוטורס

חברת היבוא הירושלמית 'טרגט מוטורס' זיהתה את הביקוש הגדול לרכבי ראב 4 והחליטה להפוך את הלימון ללימונדה. היא ייבאה לארץ מלאי גדול של הדגמים המשודרגים של רכבי טויוטה, הראב 4 אדוונצ'ר וההיילנדר V6 העוצמתית, ומציעה אותם ללקוחות במחיר מבצע מיוחד.

"זאת העסקה המשתלמת ביותר עבור לקוח שמחפש רכב איכותי במחיר טוב" אומר צביקי כהן, מנהל המכירות של טרגט מוטורס, "הלקוחות שלנו גם מקבלים רכב טוב יותר מהדגם ההיברידי הפשוט, גם יקבלו אותו בזמינות מיידית בלי לחכות חודשים ארוכים, וגם יקבלו אותו בהנחה משמעותית". בקשר לסיבת ההנחה הוא מסביר: "ראינו את המחסור הגדול בגרסה ההיברידית של הראב 4, אז החלטנו להרים את הכפפה. הלקוח עשוי לחשב שהראב 4 ההברידי יחסוך לו בהוצאות דלק, אבל אנחנו נותנים את הדגם של הבנזין במחיר משתלם במיוחד שמכסה את הפרשי הוצאות הדלק".

מה ההבדלים בין המודל ההיברידי לגרסת הבנזין?

"הראב 4 אדוונצ'ר הוא הדגם הספורטיבי של רכב השטח המשפחתי המוכר והאהוב. בניגוד לגרסה ההיברידית, דגם האדוונצ'ר מגיע עם מנוע עוצמתי במיוחד, שדרוגים כמו מערכת אוטונומית, לוח מחוונים בהתאמה אישית ועיצוב ספורטיבי - שמעניקים לנהג חווית נהיגה משופרת, והפכו אותו לאחד הרכבים המוצלחים והמבוקשים ביותר של טויוטה בעולם".

צביקי מחדד את ההבדלים גם בין דגמי טויוטה היילנדר אותם משווקת היבואנית.

"ההיילנדר V6 הוא הדגם האמריקאי והעוצמתי של ההיילנדר והוא מגיע עם יתרון אחד בולט, יש בו 8 מקומות ישיבה ולא רק 7 כמו בגרסה ההיברידית הפשוטה שלו".

השאירו פרטים ליצירת קשר>>>


טויוטה ראב4 • קרדיט: מתוך אתר טרגט מוטורס

סדרת רכבי הפנאי הבינוניים של טויוטה כבר שנים מככבת בכבישי הארץ, אבל נראה שה-V6 עולה על כולם. הוא מעוצב בהתאמה לסטנדרטים של השוק האמריקאי, עם 8 מושבים מרווחים ונפח תא מטען גדול במיוחד. טויוטה שמו דגש על הנדסת אנוש ועיצבו אותו באופן מודולרי שמאפשר קיפול בהתאם למספר הנוסעים. נוסף על כך הותקנו מערכות בטיחות משודרגות, חלונות עשויים זכוכית מסננת קרינה, גג פנורמי, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד".

בואו להתחדש בראב 4 אדוונצ'ר בתנאי מימון מעולים תמורת 3300 ש"ח לחודש בלבד. או בהיילנדר בנזין עבור 4300 ש"ח לחודש.

בואו לבקר באולם התצוגה בירושלים ותוכלו לערוך נסיעות מבחן על מגוון רכבי יוקרה

השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

טויוטה טרגט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!