ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
נזקים בנמל התעופה בדמשק

4 שעבדו עם חיזבאללה נהרגו בתקיפה הישראלית

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, מדווח כי בתקיפה שמיוחסת לישראל הלילה נהרגו ארבעה בני אדם שעובדים עם ארגון חיזבאללה, בהם אחד בעל אזרחות סורית. התקיפה הובילה להשמדת מחסני נשק ותחמושת וגרמה לנזקים באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק, כמה קילומטרים ספורים ממנו

4 שעבדו עם חיזבאללה נהרגו בתקיפה הישראלית
התקיפה בדמשק צילום: צילום מסך

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, גוף אופוזיציוני שמקום מושבו בבריטניה, מדווח כי בתקיפה שמיוחסת לישראל הלילה נהרגו ארבעה בני אדם שעובדים עם ארגון חיזבאללה, בהם אחד בעל אזרחות סורית. לפי הדיווח, התקיפה הובילה להשמדת מחסני נשק ותחמושת וגרמה לנזקים. התקיפה, כך נטען, כוונה למחסני נשק ובסיסים הקשורים למיליציות הפרו איראניות באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק, כמה קילומטרים ספורים ממנו. לדיווח אין אישור ממקור אחר, לפי שעה, כך דווח ב'כאן חדשות'.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ישראל תקפה הלילה באזור דמשק. התקיפה השלישית בתוך שבוע, כך דיווחו כלי תקשורת בסוריה. צבא סוריה מסר כי טילים ישראלים נורו לעבר עמדות ליד דמשק בסביבות השעה 12:30 אחר חצות, וכי ההגנה האווירית "התמודדה עם תוקפנות הטילים והפילה את רובם". לפי מרכז המעקב הסורי התקיפה כוונה לעמדות צבאיות באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק והחלק הדרומי מערבי של בירת סוריה.

 

תקיפה ישראלית תקיפה בסוריה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד