כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התעלם מהערוץ של נסראללה

המתווך האמריקני סרב לענות לכתב החיזבאללה

בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה מאשימים כי המתווך האמריקני הוכשטיין סירב לענות לשאלת כתב אל-מנאר בארמון הנשיאות אחרי פגישתו עם נשיא לבנון, עון. שגרירת ארה"ב בלבנון לחשה להוכשטיין משהו באוזן והוא ניסה להתחמק ממענה לכתב

המתווך האמריקני סרב לענות לכתב החיזבאללה
הוכשטיין במסיבת עיתונאים צילום: צילום מסך

שליח האנרגיה של ארה"ב, עמוס הוכשטיין, התעלם משאלה של כתב אל-מנאר, ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה בזמן ששוחח עם עיתונאים לאחר פגישה עם נשיא לבנון לאחר החתימה על הסכם הגז עם ישראל. בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה מאשימים כי המתווך האמריקני הוכשטיין סירב לענות לשאלה, שגרירת ארה"ב בלבנון נראית לוחשת להוכשטיין משהו באוזן והוא מנסה להתחמק ממענה לכתב.

העיתונאי חסן חמזה של ערוץ אל-מנאר קיבל את רשותם של אנשי ארמון הנשיאות לשאול את הוכשטיין שאלה. שגרירת ארה"ב דורות'י שיי שאלה מיד את רפיק חלאלה, ראש לשכת העיתונות של הנשיאות, אם הכתב שמדבר הוא כתב אל-מנאר. כששיי הייתה בטוחה שהוא כתב הערוץ, היא לחשה להוכשטיין משהו, שהתעלם מהשאלה.

העיתון הלבנוני אל-אח'באר דיווח כי במהלך הטקס היום (חמישי) יחתמו משלחות לבנוניות וישראליות על העסקה בחדרים נפרדים. "לבנון לא צפויה לחתום על ההסכם אלא לאחר שהצד הישראלי יעשה זאת", דווח כתב אל-אח'באר, והוסיף כי לאחר סיום חתימה ההסכם, ביירות ותל אביב ישלחו מכתבים לאו"ם המפרטים את תנאי ההסכם.

חיזבאללה חסן נסראללה לבנון ערוץ טלוויזיה אל מנאר עמוס הוכשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד