ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
סופג מכה אחר מכה

חברת המותג בבעלות יהודית סילקה את הזמר האנטישמי

מותג ההנעלה סקצ'רס שבבעלות יהודית, הודיע כי לא יעבוד עם הזמר האנטישמי שנדחה גם על ידי אדידס. סקצ'רס הוקמה על ידי רוברט גרינברג, וכיום מנוהלת על ידי בנו מייקל גרינברג, שניהם יהודים

חברת המותג בבעלות יהודית סילקה את הזמר האנטישמי
אילוסטרציה צילום: pixabay

הזמר האנטישמי קניה ווסט, גורש מחוץ למשרדי חברת סקצ'רס העולמית, בקליפורניה, לאחר שהופיע אמש (רביעי) ללא הודעה מוקדמת וללא הזמנה, יום לאחר שחברת אדידס סיימה את השותפות עם הזמר בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות.

החברה שמוכרת נעליים בכל העולם נמצאת בבעלות יהודית, לא אישרה לזמר להיכנס למשרדים. "ווסט, הגיע ללא הודעה מוקדמת וללא הזמנה למטה החברה של סקצ'רס במנהטן ביץ", כך מסרה החברה.

"בהתחשב בכך שהוא הגיע לצילומים לא מורשים, שני בכירים של סקצ'רס ליוו אותו מהבניין לאחר שיחה קצרה", כך לפי הודעת החברה. "סקצ'רס לא שוקלת ולא מתכוונת לעבוד עם ווסט", נמסר מהחברה. "אנו מגנים את דבריו האחרונים ואיננו סובלים אנטישמיות או כל צורה אחרת של דברי שטנה". חברת סקצ'רס הוקמה על ידי רוברט גרינברג, וכיום מנוהלת על ידי בנו מייקל גרינברג, שניהם יהודים.

ביום שלישי האחרון יצרנית בגדי הספורט אדידס הודיעה כי היא מפסיקה לעבוד עם ווסט. החברה שעזרה להפוך אותו למיליארדר, אמרה שהיא לא תסבול אנטישמיות ודיבורי שטנה.

ענקית הספורט הודיעה שהיא צופה שההחלטה להפסיק לאלתר את השיתוף פעולה עם של ווסט, תגרום לפגיעה ברווח הנקי שלה של עד 250 מיליון יורו. חברות אחרות גם הודיעו שהן מנתקות את הקשרים עם ווסט, גם סרט תיעודי עליו בוטל בשל דבריו האנטישמיים והסתה לרצח יהודים.

הנשיא יצחק הרצוג אמר ביום רביעי לרשת CNN כי הוא "מרוצה מאוד מהתגובה המוחצת לדבריו האנטישמיים" של הזמר ומעצב האופנה קניה ווסט. "כולנו מודאגים מאנטישמיות בכל העולם. זו אנטישמיות, זאת גזענות, שנאת זרים - אלה אתגרי התקופה, אבל ההיסטוריה מלמדת אותנו, בדרך כלל שזה מתחיל בשנאת יהודים, בהאשמת יהודים, עם רטוריקה איומה שאנשים אומרים", אמר הרצוג לוולף בליצר בראיון לרשת CNN כשנשאל על האנטישמיות בארצות הברית. "ובגלל זה אני מאוד מרוצה, אובייקטיבית, כישראלי, כיהודי וכבן אדם - אני מאוד שמח לראות את התגובות המוחצות נגד דבריו של קניה ווסט".

 

אנטישמיות ארה''ב אדידס יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד