י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תוך דקה וחצי והם נעלמים

תיעוד בלתי נתפס: כך פועלת חוליית הגנבים לאור יום

תוך פחות מ-2 דקות, נגנב אתמול רכב לאור יום מחניון הרכבת בנתניה. אזרח אמיץ תיעד את חברי החוליה בשעת מעשה והצליח להוביל את המשטרה למעצרם של שניים מהם | כך זה נראה

תיעוד בלתי נתפס: כך פועלת חוליית הגנבים לאור יום
גנבי הרכב צילום: מתוך כאן חדשות

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) בגזרת מרחב שרון, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה, שני תושבי טול כרם בחשד למעורבות בגניבת רכב אתמול מנתניה.

חוקרי תחנת המשטרה בנתניה פתחו אתמול בחקירה מואצת בגין גניבת כלי רכב בעיר, לצד סריקות מבצעיות ומשולבות עם שוטרי תחנות נוספות במרחב שרון.

במסגרת התפתחות החקירה ביצעו הלילה בלשי התחנה פעילות יזומה ביציאה מהעיר וזיהו רכב המעורב ע"פי החשד בגניבת כלי רכב ביממה אחרונה, כאשר בתום מעקב קצר בציר 57 בשילוב מבצעי עם שוטרי תחנת המשטרה בשדות, הצליחו השוטרים לעצור את הרכב ואת שניים מיושביו לאחר שאלה ניסו להימלט.

כעת צוות החקירה פועל לאיסוף ראיות נגד 2 החשודים תושבי טול כרם בגילאי 23 ו-24 בחשד למעורבות באירועי גניבה נוספים שהתרחשו לאחרונה בעיר נתניה וסביבתה.

המעצר הגיע הודות לאזרח אמיץ שתיעד את חברי החוליה המונה ארבעה בני אדם בצורה איכותית למדי, כשהם פורצים לאור יום לרכב בחניון הרכבת בנתניה ונמלטים עמו. המתעד הצליח לקלוט את מספר לוחית הרישוי של הרכב עמו הגיעו למקום, מה שסייע למשטרה לעלות על עקבותיהם.

גניבת רכב גניבת רכבים חוליית גנבים חוליית גנבי רכב חוליית פורצים נתניה פריצה לרכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד