כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בלוק טכני על מלא

הציונות הדתית היום שאחרי; נערכים לפיצול

לאחר שחברו ברגע האחרון, המפלגות המרכיבות את רשימת 'הציונות הדתית' משדרות בלוק טכני "על מלא" - וצפויות לערוך אירועים במוצאי הבחירות בנפרד, בנוסף להחלטה לקיים מו"מ נפרד לכניסה לקואליציה • גורמים בעוצמה יהודית: "כולם מבינים שאנחנו מפלגה עצמאית"

הציונות הדתית היום שאחרי; נערכים לפיצול
בן גביר וסמוטריץ' צילום: צילום פלאש 90

רשימת 'הציונות הדתית' לכנסת אומנם רצה ביחד תחת האות ט׳, אך שלוש המפלגות שמרכיבות את הרשימה, מפגינות עצמאות וספק אם יישארו יחדיו ביום שאחרי הבחירות.

בכל המפלגות, 'ציונות הדתית', 'עוצמה יהודית' ו'נעם' אומרים כי עדיין לא הוחלט סופי אם יישארו יחד באותה סיעה, כפי שהיו בכנסת האחרונה, אך הדרך שבה נסגרה הריצה המשותפת יכולה להעיד אולי על העתיד.

שלושתן מנהלות קמפיין וכנסים עצמאים בעלי מסרים שונים, ואף יערכו אירועים נפרדים במוצאי הבחירות. המפלגות של סמוטריץ' ובן גביר צפויות לערוך אירוע נפרד, וגם בנעם נערכים לכך, אך במפלגה מתעקשים וטוענים שההחלטה תתקבל כנראה ביום הבחירות עצמו.

עד מערכת הבחירות, שלוש המפלגות היו מוכרות כאחת מבחינה גושית ובישיבת ראשי האופוזיציה, אך במטה 61 של הגוש, ל'עוצמה יהודית' יש כבר נציגות נפרדת. גורמים במפלגה אומרים: "כולם מבינים שאנחנו מפלגה עצמאית", כשהם מציינים שכאמור עדיין לא החליטו אם יתנהלו כסיעה עצמאית.

 

מפלגת הציונות הדתית בחירות לכנסת ה-25 עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד