כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מבצע רחב היקף

המשטרה פשטה על ארבעה מתחמי שחיטה לא חוקיים

במבצע רחב היקף שנערך השבוע בשטחים החקלאיים באזור העיר נצרת פשטו לוחמי משמר הגבול וגורמי אכיפה אזרחיים נוספים על ארבעה מתחמי שחיטה לא חוקית. נרשמו קנסות על סך 9,000 ש"ח על ידי המשטרה ירוקה בגין הזרמת תשטיפים וזיהום הגן הלאומי

המשטרה פשטה על ארבעה מתחמי שחיטה לא חוקיים
מתחם השחיטה צילום: דוברות המשטרה

עשרות לוחמי משמר הגבול ביניהם חניכי קורס מפקדים בחיל וגורמי אכיפה אזרחיים נוספים, רשות מקרקעי ישראל, מס הכנסה, משטרה ירוקה, ביטוח לאומי, סיירת ירוקה, המרכז לגביית קנסות, הרבנות הראשית, משרד הכלכלה, השתתפו במבצע אכיפה משולב אותו הובילה היחידה המרכזית של מג"ב צפון בשיתוף הפרקליטות האזרחית במחוז צפון. במסגרת הפעילות פשטו הכוחות על ארבעה מתחמים בנצרת אשר עוסקים בשחיטה "שחורה" של עופות תוך שהם פולשים לקרקעות מדינה, פוגעים ומזהמים את הגן הלאומי ציפורי.

במהלך המבצע הוחרמו ונלקחו להשמדה על ידי משרד החקלאות 1,160 עופות וכ-100 ק"ג עופות שחוטים. בנוסף נמצאו חמישים כבשים לא מחוסנים וללא אישור וטרינרי, בנוסף לפתיחה בחקירה במשמר הגבול נרשמו קנסות כספיים לחשודים.

נרשמו קנסות על סך 9,000 ש"ח על ידי המשטרה ירוקה בגין הזרמת תשטיפים וזיהום הגן הלאומי ציפורי והוטלו קנסות בסך עשרות אלפי שקלים עלי ידי מס הכנסה בשל העדר תיקים במס הכנסה ואי רישום תקבולים.

ממשמר הגבול נמסר: "פועלים על שמירת קרקעות המדינה, בטחון הציבור ובריאותו תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותו ותוך שילוב גורמי האכיפה האזרחיים ממשרדי הממשלה השונים".

משטרת ישראל שחיטה שחורה שחיטה משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד