ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אין נרמול עם ישראל

אחרי חתימת ההסכם: נסראללה מודה ללוחמיו

נסראללה מודה ללוחמים של חיזבאללה אחרי חתימת ההסכם על הכוננות וההיערכות במסגרת איומי הארגון על ישראל והכריז כי כל זה הסתיים בעקבות ההסכם. נסראללה: "המשימה הסתיימה. מה שקרה בעניין סימון הגבול הימי מההתחלה עד הסוף ועד התוצאות הוא ניצחון גדול מאוד ללבנון"

אחרי חתימת ההסכם: נסראללה מודה ללוחמיו
נסראללה בנאום צילום: נסראללה בנאום

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מתייחס להסכם לסימון הגבול הימי ואומר כי "מה שקרה מההתחלה עד הסוף ועד התוצאות הוא ניצחון גדול מאוד ללבנון. למדינה, לעם, להתנגדות. למה שקרה יש תוצאות חשובות מאוד. אדבר על זה בהרחבה ביום שבת". נסראללה פנה ללוחמי הארגון ואמר להם: "המשימה הסתיימה בכל מה שנוגע להתנגדות. כל הסידורים וההתגייסות והפעולות שההתנגדות עשתה בחודשים האחרונים, כעת זה הסתיים".

נסראללה התייחס לטענות על נורמליזציה עם ישראל: "אין שום בסיס לטענות על נורמליזציה. יש אנשים שבכוונה מאשימים את המדינה הלבנונית בנורמליזציה ומאשימים את ההתנגדות שהיא תומכת בנרמול. זה לא נכון. אפילו כשהמתווך הגיע היום לנשיא, הוא לא חתם על הסכם בינלאומי, אלא מסמך שנוגע להסכם, לבנון חתמה שהיא מסכימה".

עוד אמר נסראללה "הבכירים בלבנון הקפידו שהם לא חותמים על שום דבר שרומז על נרמול או שעולה ממנו ריח של נרמול. מה שחתם עליו היום הנשיא עון הוא לא הסכם בינלאומי ולא הכרה בישראל ולא נרמול עם ישראל. תנו ללבנונים לשמוע את הישראלים שמודים שהם לא קיבלו שום ערבויות ביטחוניות".

חסן נסראללה חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד