כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ומי "חתרן בלתי נלאה"?

ליברמן טוען: "גם אם לנתניהו יהיו 61 מנדטים - לא בטוח שתהיה לו ממשלה"

שר האוצר התארח בוועידת 'ישראל היום' בראיון לעורכת מדור הכלכלה סוניה גורודיסקי, וסיפק הצהרה מפתיעה: "התסריט שאני רואה - ממשלה עם הליכוד ובלי נתניהו". על הקלטות סמוטריץ': "הוא חתרן בלתי נלאה"

ליברמן טוען: "גם אם לנתניהו יהיו 61 מנדטים - לא בטוח שתהיה לו ממשלה"
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין היום (חמישי) לעורכת מדור הכלכלה סוניה גורודיסקי בוועידת הבחירות של 'ישראל היום', והתייחס לאפשרות שתוקם ממשלת ימין אחרי הבחירות, ואף סיפק הצהרה מפתיעה: "התסריט שאני רואה - ממשלה עם הליכוד ובלי נתניהו".

כאשר נשאל על סקר 'ישראל היום', לפיו לגוש נתניהו יש 61 מנדטים אמר: "גם אם לנתניהו יהיה 61, לא בטוח שיצליח להרכיב ממשלה בגלל המצב הפנימי בליכוד, יש שם ח"כים שמחכים לו בפינה".

לשאלת המראיינת האם יהיה מוכן לשבת עם החרדים? ענה ליברמן: "השאלה מה הם מייצגים. אם גולדקנופף אומר שמגיע לחרדים יותר מחיילים ושמתמטיקה ואנגלית לא תורמים לכלכלה, אז השאלה את מי רוצים לראות שר האוצר".

ליברמן התייחס גם להקלטות יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', בהן הוא נשמע תוקף את יו"ר האופוזיציה נתניהו: "השותף הכי גדול של ביבי מעיד עליו שהוא שקרן וצרה. לא הופתעתי מהקלטות כי הכרתי את סמוטריץ', הוא חתרן בלתי נלאה. זה אופיו של האיש".

אביגדור ליברמן בחירות לכנסת ה-25 ישראל היום בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד