כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השטח רדום

במפגש עם עיתונאים חרדים: זה מה שמדאיג את נתניהו

במפגש הערב עם עיתונאים בירושלים הזהיר ראש הממשלה לשעבר נתניהו מפני השאננות בקרב המצביעים האשכנזים במגזר החרדי והציג נתונים פנימיים | צפו בתיעוד מבפנים ומבחוץ

במפגש עם עיתונאים חרדים: זה מה שמדאיג את נתניהו
נתניהו עם עיתונאים חרדים צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) לפגישה עם קבוצת מובילי דעת קהל במגזר החרדי במטרה להעיר את השטח החרדי והתריע משאננות בקרב מצביעי 'יהדות התורה'.

נתניהו נפגש בצ'ונטיה בשכונת גבעת שאול בירושלים עם קבוצת עיתונאים מובילים, בהם ראש הדסק הפוליטי ב'בחדרי חרדים' ארי קלמן, כתב 'קול חי' אבי רבינא, הפרשנים ישראל כהן ואבי גרינצייג ונוספים.

במפגש הציג ראש הממשלה סקר פנימי של 'הליכוד' לפיו קיימת שאננות דווקא בקרב מצביעי יהדות התורה עם כמנדט מצביעים שלא צפוי לצאת ולהצביע - כך שייתכן ויהדות התורה תרד ל-6 מנדטים וגוש הימין יפסיד על חודו של מנדט.

נתניהו ביקש להעביר מסר לחרדים והתריע מאפשרות שמחנה הימין לא יחזור לשלטון. בצאתו מהמפגש אף קרא לבחורי הישיבות שהתאספו מחוץ לחדר "צאו להצביע, ליהדות התורה או לאחד ממפלגות גוש הימין".

במפגש הסגור אמר נתניהו כי התוכנית של לפיד היא שיקבל יותר מנדטים מ'הליכוד' ואז ימנע הקמת ממשלה, "צריך להצביע לליכוד ולא לציונות הדתית, כי אלה מילא יהיו שרים בממשלה, מי שמצביע לציונות הדתית זה כמו להצביע ליאיר לפיד".

מחוץ למקום התגודדו מאות חרדים שהגיעו לראות מקרוב את מנהיג הימין שעשוי בעוד חמישה ימים לשוב להנהגת המדינה.

צפו בתיעודים של צלם 'בחדרי חרדים', ישי ירושלמי:

ארי קלמן בנימין נתניהו עיתונאים חרדים תקשורת חרדית בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד