כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המסר מהרב שטינמן

"מלאי הנסים הולך ואוזל"; החשש של נתניהו מהשאננות החרדית | תיעוד

ראש האופוזיציה הגיע לניחום אבלים אצל חבר הכנסת אשר והביע דאגה מהשאננות לדבריו בחברה החרדית שעלולה לעלות בבחירות. "עם ישראל קיבל מספיק מלאי ניסים מהקדוש ברוך הוא אבל המלאי מתכלה"

 "מלאי הנסים הולך ואוזל"; החשש של נתניהו מהשאננות החרדית | תיעוד
נתניהו מנחם את ח"כ אשר צילום: באדיבות המצלם

ארבעה ימים לבחירות ויו"ר הליכוד ומנהיג גוש הימין בנימין נתניהו חרד מאוד מהשאננות ברחוב החרדי. את חששו הביע נתניהו בניחום אבלים אצל חבר הכנסת יעקב אשר היושב שבעה על פטירת אביו.

"בלי צביון המדינה לא תתקיים", אמר נתניהו בניסיונו לאגד עוד יותר את הגוש בראשו הוא עומד. "בלי צביון המדינה לא תחזיק מעמד", הוסיף.

בשלב מסוים אמר נתניהו כי "אם הפעם לא מצליחים", תוך מניף את אצבעו ומוסיף: "הלך עלינו". הוא הוסיף ואמר כי "עם ישראל קיבל מספיק מלאי ניסים מהקדוש ברוך הוא אבל המלאי מתכלה".

חבר הכנסת אשר ציטט את הרב שטנימן זצ"ל: "הוא אמר לי שאחרי השואה אמרו שיש לעם ישראל שקים מלאי זכויות בגלל הסבל, הלכנו עם השקים אבל לא ידענו שיש בו חור, ואנחנו עוללים להישאר בלי כלום".

השניים שוחחו על הוריהם המבוגרים שהלכו לעולמם ונתניהו סיפר כי אביו בנציון נתניהו נפטר בגיל 102. "זה מדכא את היריבים הפוליטיים", אמר יו"ר הליכוד בחיוך וציין כי העובדה הזו מלחיצה את יריביו הפוליטיים שחושבים כי יצא מהמגרש מהר.

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד