כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
דרמה בארה"ב

בעלה של ננסי פלוסי הותקף באלימות בביתו ואושפז

פול פלוסי, בעלה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי, הותקף באלימות בביתם בסן פרנסיסקו ביום שישי בבוקר | התוקף נעצר והמניעים נבדקים | פול בן ה-82 מאושפז בבית החולים 

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פול פלוסי, בעלה של ננסי פלוסי, מי שמכהנת כיו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, הותקף באלימות בביתם בסן פרנסיסקו ביום שישי בבוקר לאחר שתוקף פרץ פנימה ותקף אותו, כך נמסר מלשכת הדובר. התוקף נמצא במעצר, פול פלוסי, בן ה-82 נמצא בבית החולים, שם הוא צפוי להחלים. המניעים לתקיפה נבדקים, כך נמסר ממשרדה.

"מוקדם הבוקר תקף פורץ את פלוסי בסן פרנסיסקו" אמר דובר משפחת פלוסי, דרו האמיל, בהצהרה. "התוקף נמצא במעצר והמניע לתקיפה בבדיקה, מר פלוסי נלקח לבית החולים, שם הוא מקבל טיפול רפואי מצוין וצפוי להחלים", הוסיף האמיל.

ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, שנמצאת בקמפיין עבור הדמוקרטים בבית הנבחרים, לא היתה בסן פרנסיסקו באותו זמן. "הדובר ומשפחתה אסירי תודה למגיבים הראשונים ולאנשי מקצוע רפואיים המעורבים, אנחנו מבקשים פרטיות בשלב זה", אמר האמיל.

פול פלוסי הוא איש עסקים, הוא והיו"ר פלוסי התחתנו ב-1963 ויש להם חמישה ילדים. בני הזוג הם הבעלים של בית בן ארבעה חדרי שינה בסן פרנסיסקו, ונרכש ב-2007 תמורת 2.2 מיליון דולר, אך הוא כעת שווה לפחות 6 מיליון דולר.

פלוסי היא אחת מחברות הקונגרס העשירות ביותר עם הון של 29.3 מיליון דולר לפי טפסי הגילוי הפיננסי שלה.

ננסי פלוסי בית הנבחרים פורץ ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד