כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הכוחות יתוגברו

חשש ממעשי נקמה: 6 רכבים הוצתו בשכונה הירושלמית

6 כלי רכב הוצתו לפנות בוקר בשכונת סילוואן בירושלים, כוחות כיבוי והצלה שפעלו במקום מנעו פגיעה בנפש אך נזק כבד נגרם לרכוש | סמוך לצאת השבת נעצר חשוד במעשה כשבמשטרה מקווים להניח את ידם על כלל המעורבים | בתום הערכת מצב הוחלט לתגבר את הכוחות בשכונה

חשש ממעשי נקמה: 6 רכבים הוצתו בשכונה הירושלמית
שריפת מכוניות צילום: דוברות המשטרה

 6 רכבים של תושבים יהודים הוצתו לפנות בוקר בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. לרכבים נגרם נזק כבד - המשטרה פתחה בחקירת האירוע ואחרי ניסיון להתחקות אחר מבצעי המעשה, עצרה המשטרה חשוד שנלקח לחקירה.

ההצתה התרחשה בליל שבת בסביבות השעה 5 לפנות בוקר, ברחוב דרך השילוח שנמצא בשכונה. 3 צוותים של כיבוי והצלה הגיעו להשתלט על האש, לא היו נפגעים בנפש.

שוטרים בזירה | צילום: דוברות המשטרה.

לאחר איסוף ממצאים וראיות בזירה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות - החשד הוא כי מדובר בהצתה מכוונת. כוחות המשטרה ביצעו סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה, שהוטלה ע״י ממ״ז ירושלים על היחידה המרכזית במחוז ירושלים.

סמוך לצאת השבת עצרו בלשי ימ״ר ירושלים חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב מזרח ירושלים בחשד למעורבותו במעשה. החקירה נמשכת במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם כל המעורבים במעשה.

המכוניות בוערות | צילום: דוברות המשטרה.

במשטרה הודיעו כי מתוך מטרה להגביר את תחושת הביטחון של התושבים בשכונה, ובעיקר כדי למנוע ניסיונות למעשי תגובה על ההצתה, הוחלט לתגבר את הכוחות באזור סילוואן ועיר דוד.

סילוואן הצתה משטרת ישראל הצתת רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד