כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אסון מתגלגל

דום לב המוני? 120 איש מתו באירוע חגיגי בדרום קוריאה

120 בני אדם מתו מתוך מאות אלפים שחגגו אירוע לאומי באזור פופולרי בסיאול בירת דרום קוריאה. אנשים נראו מחוסרי הכרה וטופלו ברחוב על ידי שירותי החירום

דום לב המוני? 120 איש מתו באירוע חגיגי בדרום קוריאה
מרכז קניות בדרום קוריאה צילום: unsplash

100,000 אנשים חגגו אירוע לאומי בבירה סיאול בדרום קוריאה, אך האירוע הראשון שנערך ללא מסיכה מאז מגפת הקורונה, הביא לדוחק רב, שגרם לרבים למות מחוסר אוויר, גולשים רבים כתבו ברשתות החברתיות, שהאזור היה כל כך צפוף עד שהם הרגישו לא בטוחים.

נשיא דרום קוריאה, יון סוק-יאול, הורה לשלוח צוותי חירום רפואיים לאזור ואמר כי יש להכין הרבה מאד מיטות בבתי החולים כדי לטפל בנפגעים. גורמים רשמיים בדרום קוריאה אמרו כי עשרות בני אדם לקו דום לב במקום. ישנם לפחות 120 הרוגים, וחשש שיש מספר מתים גדול יותר. החוגגים נמחצו על ידי קהל גדול שדחף קדימה ברחוב צר במהלך חגיגות בבירה סיאול.

צ'וי צ'און-סיק, פקיד מסוכנות הכבאות הלאומית, אמר כי מאות בני אדם דווחו כפצועים במהלך אירוע המוני במוצאי שבת וכי כ-50 טופלו בגלל דום לב. המשטרה אישרה גם כי עשרות אנשים עברו החייאה ברחובות בעוד רבים אחרים נלקחו לבתי חולים סמוכים.

עיתונאי מקומי אמר לרשת BBC כי הודעת חירום נשלחה לכל טלפון נייד במחוז יונגסאן, שם אירע האסון, הקורא לאזרחים לחזור הביתה בהקדם האפשרי עקב "תאונת חירום ליד מלון המילטון באיטאוון".

דרום קוריאה דום לב אירוע בריאותי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד