כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מאות בודדות הגיעו

כישלון למרב מיכאלי: הפרעות לעצרת בירושלים

מאות בודדות הגיעו לעצרת הזכרון של מפלגת העבודה ליצחק רבין בירושלים. לצד זאת נרשמו הפרעות של אנשי שמאל קיצוני שמחו נגד המשך הכיבוש | אדם שתקף את המוחים נעצר, כמו גם אדם תמהוני מזוקן שעטה מסכה

כישלון למרב מיכאלי: הפרעות לעצרת בירושלים
עצרת בחירות של העבודה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאות בודדות של אנשים משתתפים הערב (מוצ"ש) בעצרת זכרון לראש הממשלה המנוח יצחק רבין בכיכר ציון בירושלים. את העצרת ארגנה יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי, תוך שהיא מקדימה את תאריך העצרת השנתית בשבוע, בכדי שזה יתקיים בסמוך לבחירות. כאמור העצרת נחלה כשלון ומאות בודדות משתתפים בה.

נזכיר כי גם כל משפחת רבין החרימה את העצרת ולא הגיעה, הם לא אהבו את השימוש הפוליטי בזיכרון אביהם לטובת מפלגת 'העבודה', בינתיים הנואמים מתייחסים במפורש לבחירות וקושרים בין הזכרון לרבין למצב הפוליטי ולבחירות.

כשיו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי עלתה לנאום, קבוצת אנשים מהשמאל הקיצוני האקטיביסטי החלו להפריע לנאומה והחלו לזעוק: "ממשלת השינוי ממשיכה את הכיבוש".

בנוסף, כוח משטרתי סמוי עיכב לבירור אדם בלבוש דתי שהיה נראה כתמהוני. בהמשך התפתחה תגרה בין אותה קבוצת שמאל לבין משתתפי העצרת, כוח סמוי של המשטרה עצר משתתף אחד.

יו"ר מפלגת 'העבודה', השרה מרב מיכאלי אמרה בעצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין: "על המרפסת הזאת, מעל הקריאות האלה, עמד יו"ר הליכוד שארגן את ההפגנה. חברים אחרים בליכוד של אז, שהתנגדו גם הם להסכמי אוסלו – בני בגין, דוד לוי ודן מרידור – עזבו את המרפסת. לא היו מוכנים להיות חלק מההסתה הנוראה ההיא. אבל לא יו"ר הליכוד. הוא עמד עליה מחויך ומדושן עונג, מרוצה מההצלחה הגדולה שלו".

בחירות לכנסת ה-25 מרב מיכאלי יצחק רבין עצרת זיכרון מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד