כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
היישורת האחרונה

חשש משאננות המצביעים במגזר: כך נערכים במפלגות החרדיות

לחץ שיא במפלגות החרדיות מחשש לשאננות בקרב מצביעי המגזר כשכל הסקרים מעידים על כך שיתכן והבחירות יסתיימו בתיקו 60-60 כשמנדט אחד ייגרע מכוחן של המפלגות החרדיות וכל זאת חרף הגזרות הרבות והקשות שניחתו על כל משפחה בתחומה במהלך כהונת הממשלה הנוכחית

חשש משאננות המצביעים במגזר: כך נערכים במפלגות החרדיות
תעמולת בחירות ש"ס ויהדות התורה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מ-50 שעות לפתיחת הקלפיות, השטח החרדי מתחיל להתעורר לקראת ההצבעה, במפלגות החרדיות מחדדים את המסרים ונערכים לקרב כשאחוזי ההצבעה בריכוזים החרדים יכולים להשפיע את הבחירות שיוכרעו הפעם על חודו של קול ומנדט.

במפלגת ש"ס ממקדים את הימים האחרונים בניסיון להעיר את השטח למקסימום ולמנוע זליגה משמעותית של המצביעים הצעירים למפלגתם של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ׳ על ידי פרסום סרטון בו נראה דו שיח תיאורטי בין מצביע מתלבט למרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שמתריע מהצבעה למפלגת הציונות הדתית.

דרעי וגפני | צילום: פלאש 90.

בש"ס מנצלים גם את יום הזיכרון למרן הגר"ע יוסף בעשרות עצרות ברחבי הארץ, אמש התקיימה עצרת ענק עם רבנים בולטים בעולם התשובה מה שאמור גם לתת תשובה לציבור המסורתי, נוסף לכך כ-7,000 פעילים שחורשים את השטח עד לשעה 10:00 בליל הבחירות.

ב'יהדות התורה' מוצאים עצמם שעות לבחירות מנסים בעיקר להעיר את השטח החרדי שנמצא שאנן לתוצאות הבחירות. ב'דגל התורה' יוזמים הערב עשרות כנסים שיתנהלו באותה שעה ואליהם יועברו בשידור חי דברי מנהיג 'דגל התורה' ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

ב'דגל התורה' ממקדים גם הם את המסרים כנגד הצבעה חרדית לאיתמר בן גביר, בראיונות ובכנסים תוקפים חברי הכנסת את הציונות הדתית כדי למנוע הצבעה חרדית לבצלאל סמוטריץ׳ ואיתמר בן גביר.

צילום: פלאש 90.

ב'אגודת ישראל' גם הם ינהלו בימים הקרובים קמפיין שיעיר את השטח ויוציא את המצביעים משאננות, באמצעות קמפיין הפחדה מתרחיש של ממשלת שמאל נוספת, על ידי רמקולים בריכוזים החרדים, פאשקווילים וטלפונים לקהילות שבהם יחדדו את המסרים.

גם בליכוד ובציונות הדתית ישקיעו מאמצים להעיר את השטח החרדי, בנימין נתניהו זונח לכמה שעות את השטח הליכודי, אמש הוא הגיע לבני ברק וקרא לחרדים לצאת ולהצביע לאחת ממפלגות גוש הימין, ולא קרא להצביע לליכוד כדי לא לפתוח חזית מול החרדים.

בציונות הדתית מנהלים גם הם קמפיין שקורא לחרדים שאינם מצביעים למפלגות החרדיות - להצביע עבורם. איתמר בן גביר יערוך כנסי בחירות בריכוזים החרדים וכך גם בצלאל סמוטריץ׳ ישקיע בלהוציא את כלל החרדים לקלפי.

המפלגות החרדיות תנועת ש"ס יהדות התורה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד