כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מחדל נוראי

פרץ לבית, צעק "איפה ננסי?" - והיכה עם פטיש

פול פלוסי, בעלה של ננסי פלוסי, מי שמכהנת כיו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, הותקף באלימות עם פטיש. פול פלוסי, נמצא בבית החולים, שם הוא צפוי להחלים. האיש שנעצר הפיץ באינטרנט את התיאוריה שיהודים אשמים במלחמה באוקראינה. היה חסר בית, והתגורר באוטובוס של בית ספר

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

הפולש שתקף את בעלה של יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית ננסי פלוסי בביתם בסן פרנסיסקו ביום חמישי האחרון, חיפש את אשתו וצעק "איפה ננסי, איפה ננסי?" ואז תקף את בעלה פול פלוסי בפטיש.

כזכור ביום חמישי האחרון בעלה של יו"ר בית הנבחרים האמריקאי, פול פלוסי, הותקף והוכה קשות על ידי תוקף בפטיש, הפורץ פרץ לבית משפחת פלוסי בלילה שבין חמישי לשישי, כך לפי אנשים שמכירים את פרטי החקירה, הפורץ התעמת איתו בצעקות ושאל איפה אשתו, כך דווחה סוכנות הידיעות AP.

פול בן ה-82 סבל מפציעות בראשו ובגופו, ונכנס ביום שישי אחר הצהריים לניתוח עקב פגיעה מוחית. הוא צפוי להחלים לחלוטין. החשוד זוהה כדיוויד דפאפ, האיש נעצר. משטרת הקפיטול, שהופקדה על הגנת חברי הקונגרס, אמרה כי ננסי פלוסי הייתה בוושינגטון בזמן שבעלה הותקף.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח, כי האיש שהואשם בתקיפת פול פלוסי בפטיש התגורר באוטובוס של בית ספר שבועות לפני התקיפה, כך אמרו השכנים באזור. אלה שמכירים את דיוויד דפאפ, 42, סיפרו שראו אותו מתגורר באוטובוס בית ספר צהוב שחנה מול ביתו בברקלי בסן פרנסיסקו.

פול פלוסי, הצליח להזעיק את המשטרה לביתו בסן פרנסיסקו בזמן שהפורץ היה בבית, הוא דיבר בקודים שהוא מותקף, המוקדן הבין שיש בעיה ושלח לבית מיד שוטרים שהצילו את פול בן ה-82. פול פלוסי הצליח להתקשר מחדר האמבטיה של ביתו, והציל את עצמו , כי הוא השאיר את הטלפון שלו שם כדי להיטען. בעלה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי שאל את התוקף דיוויד דפאפ אם הוא יכול להשתמש בשירותים, כך דיווח אתר פוליטיקו.

לאחר שהתקשר למוקד החירום 911, פלוסי נשאר על הקו והתריע על הפריצה על ידי דיבור בקוד. "מה קורה? למה אתה כאן? מה אתה הולך לעשות לי?" כך אמר פלוסי למוקדן.

סוכנות הידיעות היהודית דיווחה, כי, האיש שנעצר הפיץ באינטרנט את התיאוריה שיהודים אשמים במלחמה באוקראינה. אחד משני אתרי אינטרנט שהאיש ניהל, ככל קטגוריה בשם "DaJewbs", המוקדשת לתיאוריות קונספירציה אנטישמיות, כולל הכחשת שואה. אנטישמיים רבים לאחרונה מאשימים יהודים שהם עומדים מאחורי מלחמתה של רוסיה נגד אוקראינה כאמצעי לרכישת אדמות. בפוסט שכתב ביום שלישי האחרון נכתב, "ככל שיותר אוקראינים ימותו ללא צורך, כך הקרקע תהיה זולה יותר עבור יהודים לרכוש אותם".

פול פלוסי הוא איש עסקים, הוא והיו"ר פלוסי התחתנו ב-1963 ויש להם חמישה ילדים. בני הזוג הם הבעלים של בית בן ארבעה חדרי שינה בסן פרנסיסקו, ונרכש ב-2007 תמורת 2.2 מיליון דולר, אך הוא כעת שווה לפחות 6 מיליון דולר.

פלוסי היא אחת מחברות הקונגרס העשירות ביותר עם הון של 29.3 מיליון דולר לפי טפסי הגילוי הפיננסי שלה.

ננסי פלוסי סן פרנסיסקו פטיש אנטישמי קונספירציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד