כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מאבד שליטה

פוטין טובח בחייליו: הורה לירות בעריקים

רוסיה הקימה קו שני של חיילים מאחורי הקו הקדמי כדי לירות בכל מי שנמלט מהקרב, כך על פי שיחת טלפון שיורטה על ידי המודיעין האוקראיני. חייל נשמע אומר בשיחת טלפון שיורטה, שהוא קיבל הוראה להרוג עריקים. הוא אמר שהיחידה שלו ממוקמת על קו שני כדי לירות בכל מי שבורח

פוטין טובח בחייליו: הורה לירות בעריקים
מלחמת אוקראינה-רוסיה צילום: צבא אוקראינה

לפי דיווחים באוקראינה, רוסיה הקימה קו שני של חיילים מאחורי הקו הקדמי כדי להרוג את כל החיילים הרוסים שימלטו מהקרב, כל טוענים שירותי המודיעין של אוקראינה, הם פרסמו שיחת טלפון שיורטה, בו נשמע חייל רוסי מספר על כך. קטע האודיו בן חמש הדקות, שפורסם על ידי סוכנות הביון של אוקראינה, מגלה את השסעים הפנימיים בין אנשיו של פוטין במהלך פלישתם לאוקראינה, כשחלקם נאלצו לירות למוות בעריקים.

בקטע אודיו, המתואר על ידי המודיעין האוקראיני כשיחת טלפון יורטה בין חייל רוסי לאשתו, מתאר האיש כיצד מפקדו הורה לו לחסל כל חייל רוסי שנמלט מקו החזית. החייל הרוסי אמר כי מתגייסים חדשים, רבים מהם אסירים, נמצאים בקו החזית והיחידה שלו הוצבה בקו שני כדי לירות בכל מי שינסה לברוח, כך דווח ה'דיילי מייל'.

בשיחת הטלפון שכנראה יורטה, אומר החייל הרוסי לאשתו: "החזירו אותנו לקו השני, יש ירי איפשהו לפנינו, אבל חזרנו בינתיים לתעלות, הם הביאו לכאן את האסירים מהכלא אבל הובילו אותם לאנשהו בחזית. ואנחנו יושבים כאן כגזרה חוסמת נסיגה". הוא הוסיף: "אם מישהו רץ אחורה, אנחנו מרחיקים אותו".

אשתו הגיבה: "איזה סיוט". החייל הרוסי המשיך: "כך קבענו את זה, אנחנו יושבים על הקו השני, שומרים על הראשון, מאחורינו, יש עוד שורה, אם תצליח בדרך אחת, אתה לא תצליח בהמשך, אז אי אפשר לברוח, אנחנו יורים על חיילים משלנו". לא ברור היכן יושב החייל הרוסי, אך הוא תיאר תנאי חיים קשים שבהם נאבק למצוא מזון או להתחמם.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין ירי איסוף מודיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד