כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נשלח למעצר והורחק מהמשטרה

שוטר חשוד בשיבוש חקירת הרצח של יואל בן ה-18

שוטר מתחנת קריית שמונה, חשוד שביצע פעולות שיבוש הקשורות לחשוד המרכזי ברצח הנער יואל להנגהל ז"ל בן ה-18. השוטר נמצא במעצר בית והורחק מכל תחנות המשטרה בארץ

שוטר חשוד בשיבוש חקירת הרצח של יואל בן ה-18
שוטר. אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שוטר מתחנת קריית שמונה נחקר בשבוע האחרון במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד לשיבוש חקירה והפרת אמונים בפרשת הירצחו של הנער יואל להנגהל ז"ל. כתב המשטרה משה שטיינמץ מדווח ב'כאן 11' כי השוטר נשלח למעצר בית והורחק מכל תחנות המשטרה. החשד הוא שהשוטר ביצע פעולות שיבוש הקשורות לחשוד המרכזי ברצח.

החשוד הוא סייר, שהגיע ראשון לזירה הראשונה שבה התרחשה התקרית האלימה שהייתה לפני הרצח. בנוסף, במהלך חקירת הרצח החוקרים גילו כי אותו סייר לא דיווח על הקשר בינו לבין החשוד המרכזי. בתו של הסייר הייתה בקשר עם החשוד. החקירה נפתחה בעקבות דיווח של המשטרה למח"ש.

ביום ראשון החליט מפקד מחוז הצפון במשטרה להמליץ למפכ"ל יעקב שבתאי להדיח את מפקד תחנת קריית שמונה, סנ"צ ניר ששון, בעקבות התנהלות התחנה לפני רצח יואל להנגהל לפני כשלושה שבועות. זמן קצר לפני דקירתו למוות, שוטרים הוזעקו לטיפול בקטטה בין הצעירים ודיברו עם יואל. למרות המתח בין חבורות הצעירים, השוטרים עזבו את המקום.

להנגהל, תושב נוף הגליל בן 18, הגיע למפגש במרכז מסחרי בקריית שמונה ונדקר למוות בקטטה אלימה. יואל השתייך לקהילת 'בני המנשה' ועלה לארץ לפני כשנה. המשטרה עצרה יותר מ-10 חשודים, אבל כולם, למעט שניים – חייל בן 18 וצעיר בן 22 – שוחררו, וגם הם מכחישים כל מעורבות ברצח.

פרשת רצח המחלקה לחקירת שוטרים שיבוש חקירה רצח יואל להנגהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד