כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
היה בחופשה בביתו

הקצין שזינק לעבר המחבל: "הקב"ט נפגע, השבתי באש"

לאחר תחקור פיגוע הירי בחברון במהלכו נהרג גבר כבן 60, המחבל שביצע את הפיגוע נוטרל על ידי איש ביטחון אזרחי וקצין צה"ל. הקצין, שהיה בחופשה בביתו, קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות באזור ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל. "הקב"ט נפגע, השבתי באש והלכתי לחלץ אותו לאחור"

הקצין שזינק לעבר המחבל: "הקב"ט נפגע, השבתי באש"
זירת האירוע צילום: דובר צה"ל

לאחר תחקור פיגוע הירי בחברון, המחבל שביצע את הפיגוע נוטרל על ידי איש ביטחון אזרחי וקצין צה"ל, סגן-משנה ב', מ"מ בחטיבת גולני. הקצין, שהיה בחופשה בביתו, קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות באזור ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל.

"ישבתי בביתי ולפתע שמעתי יריות מבחוץ", הוא סיפר על האירוע. "יצאתי החוצה תוך כדי שאני דורך את הנשק שלי וחברתי לש.ג הקרוב, שם פגשתי את קב"ט חברון, הצטרפתי אליו ונסענו יחד לכיוון האירוע. עודכנו במחבל אחד שפתח עלינו בירי. זיהיתי את זה ופרקתי לצד ימין לכיוון מחסה. הקב"ט נפגע, השבתי באש. תך כדי ירי זיהיתי שהוא נפגע וחילצתי אותו אחורה. המשכתי לירות ירי רתק לכיוון המחבל. הגיע רבש"צ היישוב ודרס את המחבל".

כזכור, בפיגוע ירי שהתרחש אתמול (מוצאי שבת) בשכונת קרית האבות בקרית ארבע, נרצח אדם אחד וארבעה נוספים נפצעו. מצבו של אחד הנפגעים, גבר בשנות השישים לחייו הוגדר תחילה אנוש אולם בבית החולים הדסה עין כרם לשם הובהל באמצעות מסוק צבאי - נאלצו לקבוע את מותו.

פיגוע קרית ארבע גולני מחבל פלסטיני חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד