כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התגוששות בגוש

גפני מתגונן: לא בטוח שבן גביר לא ילך עם השמאל

יומיים לפתיחת הקלפיות וחילופי האשמות קשות נרשמות בגוש הימין | בן גביר מאשים את גפני בסיכוי לחבירה עם גנץ, ביום שאחרי. בתגובה, גפני מתגונן ומאשים את בן-גביר בסיכוי לחבירה עם השמאל כשהדבר ישתלם לו

גפני מתגונן: לא בטוח שבן גביר לא ילך עם השמאל
איתמר בן גביר/משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מ-48 שעות לפתיחת הקלפיות נרשם עימות סוער בין יו"ר 'דגל התורה' משה גפני ליו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר, מחשש הדדי לפירוק בלוק הימין ביום שאחרי הבחירות.

אמש בחוג בית אמר חבר הכנסת בן גביר, "אני מאוד חושש משילוב של גפני וגולדקנופף עם גנץ", תוך שהוא מוסיף וטוען "אנחנו לא מדברים סתם. יש לנו מידע מבפנים על מה שקורה שם. יש שם אדם בשם עורך דין רונן אביאני, היועץ של גנץ, זה שעשה את האיחוד עם סער ועם איזנקוט. הוא בקשר רצוף עם גפני וגולדקנופף, והם כבר מבשלים יחד את היום שאחרי, אין להם בעיה שלא תהיה ממשלת ימין מלא-מלא".

הבוקר (ראשון) התגונן גפני והשיב לבן גביר, "ראינו מה קרה עם נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא ה"ימין הקיצוני". ברגע שהשתלם להם הם נטשו את כולנו והלכו עם השמאל. אין להם ערכים אין להם דרך, הכל זה אינטרסים צרים", מסר.

גפני טוען כי "בכלל לא בטוח שאיתמר בן גביר ברגע שזה ישתלם לו הוא ילך עם לפיד וגנץ לממשלת שמאל, בדיוק כפי שעשו חבריו בנט ושקד ה"ימין הקיצוני".

בן גביר מצידו הגיב לגפני ואמר: "בינתיים היחיד שכבר הצהיר שהוא קרוב יותר לשמאל מלימין, ולא מפסיק להסתחבק עם אחמד טיבי - זה משה גפני עצמו. אם יש סכנה שמישהו יקים ממשלה עם השמאל - היא מגיעה ממשה גפני עצמו".

בן גביר הוסיף: "ייתכן בהחלט שהלחץ של גפני נובע מהעובדה שאם אנחנו נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לממשלה עם גנץ. אני קורא לגפני: תפסיק לירות בנגמ"ש ולגרום נזק למחנה הימין. עם ישראל רוצה ממשלת ימין אמיתית - ולא ממשלה גם גורמי שמאל שגפני משום מה מחבב".

איתמר בן גביר משה גפני בחירות לכנסת ה-25 בלוק הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד