כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ארבעה ימים לפני יום הולדתו

הנרצח בפיגוע בחברון: הקדוש רונן חנניה הי"ד

בפיגוע הקשה בחברון נרצח הקדוש רונן חנניה הי"ד בן 50 בלבד שנרצח בדם קר ארבעה ימים לפני יום הולדתו. משפחתו: "אל נקמות השם". הלוויתו תתקיים היום בהר המנוחות בירושלים בשעה 16:00 אחר הצהריים

הנרצח בפיגוע בחברון: הקדוש רונן חנניה הי"ד
הקדוש רונן חנניה הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום כי בפיגוע הרצחני אמש (מוצאי שבת) בחברון נרצח על ידי בני עוולה תושב היישוב רונן חנניה הי"ד בן 50 בלבד. 

רונן הי"ד בנו של משיח חנניה ז"ל, ואמו מרת פרלה שתחי' ואמש הוא נרצח בדם קר על ידי מחבל נתעב. הוא נולד בח' חשוון ובעוד ימים ספורים היה אמור לציין את יום הולדתו ה -50. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אמש סמוך לשעה 21:00 מחבל פתח באש בקריית ארבע, רונן נפצע אנוש מהירי ומותו נקבע בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים. 

במודעת האבל שפרסמה המשפחה נכתב אל נקמות ה', "אנו מודיעים על רציחתו בדם קר ע"י בני עוולה". 

במועצה המקומית קרית ארבע חברון הוציאו הודעת אבל: "אבלים על הירצחו של הקדוש רונן חנניה הי"ד שנרצח אמש בידי בני עוולה בעיר האבות קרית ארבע חברון. המועצה ממשיכה ללוות את בני המשפחה ותסייע להם ככל האפשר בשעה קשה זו".

בנו של הנרצח דניאל חנניה, בן ה -19 שנפצע וניצל בפיגוע, מבקש ממי שיכול להגיע להלוויה שיגיע, "אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים". 

בפיגוע נפצע עופר אוחנה, מתנדב הצלה ללא גבולות שנפצע קשה מירי בידו ובבטנו והציבור מתבקש להתפלל לרפואתו של עופר בן טובה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

מסע הלוויה היום (ראשון) בשעה 16:00 אחר הצהריים בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

רונן חנניה מחבל בחברון פיגוע בחברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד