ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"ראיתי וידעתי"

בנו היחיד של הנרצח מתאר את רגעי האימה

רונן חנניה נפצע אתמול אנושות מירי המחבל בשכונת גבעת האבות ופונה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו. בנו שנפצע קל בפיגוע, סיפר על הרגעים הקשים. "ידעתי שהוא נפטר אבל לא רציתי לספר את זה לעצמי, אני בן יחיד"

בנו היחיד של הנרצח מתאר את רגעי האימה
זירת הפיגוע בקרית ארבע צילום: דוברות מד"א

בנו של הנרצח רונן חנניה, דניאל, סיפר הבוקר לחדשות 13 על הפיגוע אתמול בחברון. "נכנסנו לחנות פלסטינית בחברון. אנחנו תמיד נכנסים לשם. יצאנו מהחנות והמחבל פתח באש. אבא שלי נפגע לידי, ואני נפגעתי ביד מרסיסים. בהתחלה חשבתי שזה זיקוקים, ואז הבנתי שיורים על האוטו. לא נכנס לי לראש שזה פיגוע עד שראיתי את המחבל על הרצפה. אחד העובדים שם עזר לי לחבוש את היד".

עוד סיפר: "ראיתי שאבא מחוסר הכרה, אבל האמנתי שכוחות ההצלה יצילו אותו, הבנתי שהוא פצוע קשה, אח"כ ידעתי שהוא נפטר אבל לא רציתי לספר את זה לעצמי. הוא היה כמו חבר בשבילי, אני בן יחיד. השבוע היה אמור לחגוג 50. הייתי מחובר אליו מאוד, כמו חבר לנפש. לא נפרדנו לשנייה. הוא נרצח על קידוש השם".

רונן חנניה נפצע תחילה באורח אנוש מהירי ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

המחבל הוא מוחמד אל ג'עברי מאזור חברון, אחיו ואיל אל ג'עברי נמצא בעזה לאחר ששוחרר מכלא בישראל. אל ג'עברי סבל ממחלה סופנית וימיו היו ספורים. במהלך הלילה פעל צה"ל באזור חברון, והכוחות נכנסו לבית משפחתו של המחבל ועצרו את אחיו, נביל כמאל אל ג'עברי.

בנו של הנרצח, רונן חנניה הי"ד שנרצח אמש בפיגוע בקרית ארבע פנה לציבור: "אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים".

פיגוע קרית ארבע חברון רונן חנניה טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד