כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מתכננים שיפוץ דירה? למה דווקא עם מאסטרים בשיפוצים

מתכננים לשפץ את הדירה הישנה? לרענן? הכירו את המקצוענים בחברת מאסטרים בשיפוצים. השירות החדש של מאסטרים בשיפוצים יגרום לכדאיות בשיפוץ הדירה הקרוב, המתוכנן והקרב. בזכות תוכנית השיפוץ היסודית, בזכות הצוות המקצועי, ובזכות המחיר, הכדאיות משתלמת מאוד. אז למה כדאי לעשות שיפוץ דירה דווקא עם מאסטרים בשיפוצים? כל המידע, כל הנתונים, כאן.

מתכננים שיפוץ דירה? למה דווקא עם מאסטרים בשיפוצים
שיפוצים צילום: מאסטרים בשיפוצים

מהם היתרונות בהזמנת קבלן שיפוצים איכותי?

הדרישה לשיפוץ הדירה מהצרכנים נובעת בעקבות חידוש של המראה הנוכחי וריענון חדש ונדרש. ולעיתים, צרכנים רבים מבצעים שיפוץ על מנת להגדיל את ערך הדירה אם ירצו למכור וגם כמובן אם ירצו להשכיר בתשואה גבוהה יותר. אז למה כדאי להזמין קבלן שיפוצים מקצועי? מהם יתרונותיו הטובים? הנה מספר יתרונות בולטים: הראשונה, עלות מול תועלת. לא תמיד יש לנו את הזמן לבצע את התהליכים בעצמינו, לפיכך, העלות מול התועלת חייבת להילקח בחשבון. צרכנים רבים מוכנים לשלם ממיטב כספם במטרה לחסוך זמן. שימוש בשירותיו של קבלן שיפוצים מקצועי תחסוך לנו המון זמן, עצבים מיותרים, והפתעות.

השנייה, אחריות מגורם מקצועי. צרכנים חכמים נוטים לרכוש את שירותיו של בעל מקצוע מיומן. צרכנים חכמים מעדיפים אחריות על פני עבודה חובבנית. שכירתו של קבלן שיפוצים תעניק לנו אחריות מלאה על הנעשה, עבודה יסודית ומקצועית, וכמובן השקפה על כל שלבי העבודה. השלישית, ניסיון מקצועי. לא תמיד יש לנו את הכלים או היכולות לבצע את מגוון המשימות השונות. שימוש בשירותיו של קבלן שיפוצים תאפשר לנו להיות שקטים יותר, לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית ומסודרת. במילים אחרות, קבלן שיפוצים מביא עמו הרבה ניסיון, ומונע ״בעיות״. אלה הם שלושת הסיבות שיהפכו את העסקת קבלן השיפוצים לכדאית הרבה יותר, ללא ספק.

מעוניינים בשיפוץ הדירה? הכירו את המונח החדש – קבלן מורשה

ישנם שני סוגי קבלנים בישראל – קבלן מורשה וקבלן רשום. רשם הקבלנים הינו ארגון ממשלתי שנועד להשליט סדר ושליטה על תחום הקבלנים בישראל. רשם הקבלנים הינה הסמכות העליונה להשגת רישיונות עבודה בתוקף. קבלן רשום הינו קבלן הרשום ברשם הקבלנים הארצי, עליו מוטלת אחריות, מגבלות מסוימות, ואף בדיקות שנתיות. במילים אחרות, קבלן רשום ״מפוקח״ הרבה יותר.

ומהצד השני, קבלן מורשה הינו קבלן רשום ברשם הקבלנים אשר מורשה על ידי סמכות אחרת. ברוב המקרים, קבלן מורשה הינו הקבלן המומלץ ביותר, עליו יש אחריות גדולה, הוא מוכר בתעשייה, והינו האדם המנוסה ביותר שתפגשו. קבלן מורשה יהיה זכאי לבצע מספר רב של עבודות – עבודות בנייה, עבודות קרקע, בנייה מאפס, וכמובן תשתיות. מסגרתו של הקבלן תלויה אצל רשם הקבלנים. אז מה באמת הכי כדאי? העדיפות תמיד תהיה בהשכרת שירותיו של קבלן רשום, ללא ספק.

למה כדאי לשפץ את הדירה עם מאסטרים בשיפוצים?

מאסטרים בשיפוצים הינה חברה עם וותק מקצועי של כ־20 שנה בתחום השיפוצים והבניה. חברת מאסטרים בשיפוצים מכילה מהנדסים, אדריכלים, מעצבי פנים, מפקחי עבודה ומנהלי עבודה שעובדים בסינרגיה מושלמת יחד עם צוותי פועלים מקצועי וותיק. הדרך לשקט הנפשי שלכם במרחק שיחת טלפון אחת. אז למה כדאי לשפץ את הדירה דווקא עם מאסטרים בשיפוצים? הנה כמה סיבות מוצדקות: הראשונה, שירות אישי. אנו מתחייבים לספק זמינות מרבית ושירות מנצח. השנייה, אחריות על העבודה. כל עבודתה שנעשית מבוצעת עם אחריות של 12 חודשים לפחות. השלישית, רישיון ותעודות הסמכה. בחברתנו תמיד תמצאו רישיון צמוד ותעודות הסמכה שונות.

אצלנו תקבלו שקט נפשי, ביטחון אמיתי, ותחושה של אכפתיות בכל שלבי העבודה. אצלנו, תקבלו את המירב, את מירב המאמצים להצלחת המשימה. אצלנו, לא יהיו הפתעות או עיכובים משוערים. אתם בידיים טובות, תחת פרטנר שנותן את מרב המאמצים. אנו מאמינים בעבודה קשה ומתגמלת.

כותב המאמר הוא שון מאתר מאסטרים בשיפוצים

שיפוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד