י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אִימוּנֶלְפִּי

להיות טובה בהכל – היום הרבה יותר מעשי משחשבת

צביקה עידן, מאמן ומרצה בכיר עם ניסיון של יותר מ-15 שנים באימון ובהכשרת מאמנים, עם קורס משולב ומנצח המציג תמהיל ייחודי - אִימוּנֶלְפִּי בו נפגשים הכלים העוצמתיים של האימון אישי-קואצ'ינג עם הכלים מעולם ה-NLP

להיות טובה בהכל – היום הרבה יותר מעשי משחשבת
צביקה עידן צילום: יח"צ

כל אחת מאתנו מכירה מקרוב את המשוואה הזו - התחושה שצריך להחזיק בו זמנית כל כך הרבה "כדורים באוויר": להיות אמא טובה שגם מחנכת ומעניקה לילדים כלים לחיים; לשמר ולטפח את הזוגיות; להצליח ולהצטיין בזירות המקצועיות - לימודים או עבודה, תוך כדי שיוצרים תקשורת טובה עם המנהל או הבוסית; ואיך אפשר לשכוח את ההתפתחות האישית והמקצועית, בתחום שבאמת מתחברים אליו.

האם המשימה הזו בכלל אפשרית? אולי זה "גדול עלינו" וצריך לבחור במה להשקיע, ובעיקר על מה לוותר? מסתבר שכאשר אנו פועלות מהמקום הנכון עבורנו ובעיקר פועלות נכון, הכוחות הקיימים מתגלים וקפיצת המדרגה בכל התחומים יכולה להיות מטאורית.

את ה"מפתחות" הללו גילו עד היום מאות תלמידות ב"מרכז אלון" בקורס נפרד לנשים, שהשתתפו בקורסים המרתקים בהנחיית צביקה עידן.

צביקה, מאמן ומרצה בכיר עם ניסיון של יותר מ-15 שנים באימון ובהכשרת מאמנים, וטריינר NLP בכיר, יצר קורס עם השילוב המנצח והמציג תמהיל ייחודי:
איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2 = אִימוּנֶלְפִּי.


אימונלפי • יח"צ

בקורס המוגש בצורה מקצועית ובגובה העיניים ומלווה במצגות, נפגשים הכלים העוצמתיים של האימון אישי-קואצ'ינג עם הכלים מעולם ה-NLP. השיטות המוכחות שבעזרתן מאות אלפי אנשים בעולם יוצרים שינוי בחייהם מדי שנה, הופכות את הקורס ממסלול לימודי למסלול של התפתחות אישית ושינוי משמעותי בחיים, שהתלמידים אומרים: "יש חיים לפני הקורס ויש חיים אחרי הקורס".

במרכז אלון לומדים תלמידים מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל! זאת בזכות האפשרות לשלב למידה מרחוק בלימודים בכיתה והכל לבחירת התלמיד.

אחד הגילויים החשובים שמעניק לתלמידות יכולת לשינויים כבר מהשיעור הראשון, הוא בכך שאין התנגשות בין פיתוח היכולות והשאיפות האישיות שלך לעשייה הנוגעת לסביבה. במילים פשוטות - לא צריך להחליט "האם אני מתחילה לעשות את מה שאני טובה בו או שאני רק משקיעה בילדים שלי", או "האם אני לומדת ומתמקצעת או שאני נחמדה לסובבים אותי" - גם ברבדים אלה, השילוב בין קואצ'ינג ו-NLP ב'מרכז אלון' הוא מילת מפתח.

בוגרות הקורסים לא מפסיקות לשתף את צוות מרכז אלון, בע"פ ובמשובים מרגשים בכתב, בתמורות העצומות שחלו בחייהן. "השיעורים בקורס גרמו לשינוי עוצמתי בחיים שלי בהרבה תחומים - בזוגיות, ילדים, בעבודה ושינוי אישי גדול", "הקורס עזר לי להחליט ולהתמקד בחזון שלי ובמטרות ובעקבות זה אני מוצאת את עצמי בפריצת דרך אדירה!!!", "הקורס היה הרבה מעבר לציפייה. ממש כיוון אותי למקום שאני רוצה להגיע" - וזוהי רק טעימה קטנה מעשרות משובים המגיעים מבוגרות הקורסים.

ב"מרכז אלון" מזמינים את המתעניינות לבקר גם בשיעור ניסיון ללא עלות, ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מרמת הלמידה ומהגישה האישית והמקצועית.

מרכז אלון מעניק לזכאים 2 תעודות: תעודה של בוגר קורס הכשרת מאמנים מטעם לשכת המאמנים הישראלית, ותעודת מאמן פרקטישיינר NLP מטעם העמותה הישראלית ל-NLP + תעודה מטעם העמותה האמריקאית ABNLP.

רוצים עוד מידע לקורסים הנפרדים לגברים ולנשים הנפתחים עכשיו בחודש חשוון - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>

אימון אישי קואוצ'ינג NLP

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד