כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בליל החיתום: בראשות ליבם של ישראל הגר"ב פינקל

אלפים העתירו בסגולת 'רינה של תורה' מול מקום המקדש לישועת מצפי זיווגים לבשר טוב בזאת השנה

המעמד ההיסטורי והמרגש התקיים בעת החיתום, ליל הושענא רבה, סמוך ונראה לשריד בית מקדשנו, למען מעוכבי שידוך ומצפי ישועה • ליבם של ישראל הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ועמו תלמידי חכמים מופלגים לומדי 'רינה של תורה' הזכירו בדמעות שם שם ובקשתו • המעמד התקיים אחר סדר לימוד שעות רצופות בתענית דיבור כתקנת רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל

אלפים העתירו בסגולת 'רינה של תורה' מול מקום המקדש לישועת מצפי זיווגים לבשר טוב בזאת השנה
רינה של תורה צילום: באדיבות המצלם

המוני שלומי אמוני ישראל התכנסו בליל הושענא רבא, מוצאי שבת, מול שריד בית מקדשנו , להתפלל יחד עם תלמידי החכמים המופלגים מכוללי 'רינה של תורה', עבור מעוכבי שידוך ומצפי הישועה, בראשות ליבם של ישראל מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א הידוע בכוח תפילותיו ואשר רבים רבים נושעו מברכותיו  בפרט בענייני זיווגים.

מעמד התפילה הגדול התקיים אחר לימוד שעות רצופות בתענית דיבור ובעמל ללא הפסק של רגע, על ידי לומדי 'רינה של תורה' בהיכל ישיבת אדרת אליהו ברובע. אשר גדשו את בית המדרש בכל הקומות על כל מבואותיו. ולאחר מכן העתירו בכח לימוד התורה בלילה הקדוש עבור כלל מצפי הישועה, על הכלל ועל הפרט, כאשר רבים בעולם היהודי בארץ ובתפוצות ישראל מצטרפים גם הם למעמד הנדיר באמצעות השידור החי.

סגולת רינה של תורה זכתה להתפרסם בכרם בית ישראל בדבר הישועות הגדולות שראו אותם שזכו להזכיר שמם במעמד גדול ונשגב זה אשר יסודתו בהררי קודש מרנן ורבנן הגרי אדלשטין זצוק"ל ומרן שר התורה הגר"ח זיע"א שקבעו וחקקו את סודות וסדרי התפילה באמירת הפסוקים המסוגלים בקשת קרע שטן ויג מידות דרחמי.

במהלך הימים שלפני מעמד התפילה, העמיד במוקד 'רינה של תורה' צוות טלפנים מיוחד ע"מ לקלוט את המוני הפניות מכל רחבי תבל, שביקשו על נפשם ונפש צאצאיהם, להיזכר בתפילת צדיק ליבם של ישראל מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א במקום המסוגל שלא זזה הימנו שכינה לעולם . לשם כך אף תוגברו הקווים באופן מיוחד על מנת לעמוד בעומס הצפוי.

שיאו של המעמד היה בעת קבלת עול מלכות שמיים ע"י מרן שליט"א כאשר זעקות המוני הלומדים והמתפללים נשמעות למרחקים בכל רחבי הרובע. ולאחריו בעת אמירת מי שברך המיוחד במטבע לשונו של המשגיח לקרב הזיווג של כל המצפים במהרה בזאת השנה. אכי"ר.

רגע מרטיט ומרגש נרשם השנה כאשר מרן המשגיח שליט"א ירד בתום המעמד בראשות מניין מצומצם של תלמידי חכמים ממקורביו, עובדי השם באמת הדבקים בדרכו של מרן המשגיח שליט"א, ובכה בדמעות שליש מול קודש הקודשים, עבור כל שמות המבקשים שהיו בידיו. כאשר הוא מונה את כל הבקשות, איש איש  וצרתו הפרטית, בבקשה ותחינה לישועה במהרה, רגע לפני חיתום הדין כדי לנצל את הרגעים האחרונים להידחק פנימה לחתימה טובה.

אשרי עין ראתה.

רינה של תורה רבי בנימין פינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד