כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כשטננבוים זועם: "דמוקרטיה היא גם ללא בחירות"

דובר עיריית בני ברק מגיב לפרסומים של אחת המפלגות: "ראוי לא למסור מידע חסר מציאות" • ומה קורה בכפר שמריהו?

הוכתר ללא בחירות, יעקב אשר
הוכתר ללא בחירות, יעקב אשר

פלאיירים שפוזרו בבני ברק עוררו את חמתו של דובר העירייה הותיק אברהם טננבוים.

לדבריו, "גם כשעוסקים בתחומים פוליטיים, מהראוי שלא למסור מידע חסר מציאות, כפי שנמסר באחרונה על ידי נציג רשימה מסויימת, כאילו בבני ברק לא מתקיימות בחירות לעירייה זה חמש עשרה שנים".

הדברים החריפים נאמרו בתגובה לפרסום שהופץ בבתי תושבים שבבני ברק, ולפיו לא נערכו בחירות לראשות העירייה ומועצת העיר כבר חמש עשרה שנה.

טננבוים מבקש להזכיר כי הבחירות בפעם האחרונה נערכו ביום שלישי, ב' בחשוון ה'תשס"ד (28,10,03) לקדנציה של חמש השנים הבאות לאחריהן, ורק פעם אחת לא התקיימו בחירות לעירייה, לפני כחמש שנים, ביום שלישי, י"ג בחשוון ה'תשס"ט (11,11,08).

"גם הטענות המופצות כאילו הגורמים הפוליטיים הם אלו שביקשו למנוע את הבחירות לפני כחמש שנים הן חסרות יסוד, שכן כל אחד יודע שמי שביקשו זאת וטרחו למנוע את קיומן ולהגיע להסכם מוקדם של הסיעות היו גדולי ישראל שליט"א שראו בבחירות מיותרות, שכן תוצאותיהן, בהתאם למצב המפלגות בעיר - היו מובנות מראש פחות או יותר, וקיומן רק גורם לבזבוז סכומי עתק, מריבות מיותרות וביטול תורה".

"הגעה להסכמה כללית מוקדמת הינה דמוקרטית לא פחות מקיום בחירות, וזאת בהתאם לחוק הרשויות המקומיות, וכאשר הועלה הצד הדמוקרטי בכינוס ארצי של מזכירים ומנכ"לים בעיריות ובמועצות מקומיות, הבהרתי, שזה בהתאם לחוק, אך הצבעתי על נוכחות באולם של דרור אלוני מסיעת מרץ, שנבחר לראשות המועצה המקומית כפר שמריהו גם בלא בחירות - לא לראשות ולא למועצה, ואז לפתע הנוכחים קיבלו זאת בהבנה, רק שבתחילה חשבו שבאי קיום בחירות בעירייה חרדית ישנו טעם לפגם, עד שגילו שגם במועצה חילונית בוצע אותו אקט ואז הכל נתקבל בהבנה".
בחירות דמוקרטיה טננבוים פרסומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד