כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגרלה מהחלומות

הזדרזו: המיזם שמזכה כל יום באלף שקל

כל יום קובע בהגרלת הזריזות של 'בית חם'. כל יום שווה לכם עוד 1000 שקל בקופה • בקרוב תתקיים ההגרלה הגדולה - הגרלה מהחלומות • כל הפרטים

הזדרזו: המיזם שמזכה כל יום באלף שקל
ההגרלה מתקרבת צילום: free

המונה דופק והשעון מתקדם, אם תזדרזו הקופה שלכם תתמלא, אם תתעצלו היא תתרוקן. כל יום קובע בהגרלת הזריזות של 'בית חם'. כל יום שווה לכם עוד 1000 שקל בקופה. אם תרכשו את הכרטיס שלכם היום, כל יום עד להגרלת הזריזות שווה לכם עוד 1000 שקל בכרטיס האשראי. עוד 1000 שקל שמצטברים לסכום של 12,000 שקל שכבר הוטענו בכרטיס האשראי, הכרטיס שהזכייה בו אפשרית רק לזריזים שירכשו את הכרטיס שלהם להגרלת 'בית חם' עד לתאריך יום שלישי כ"א בחשוון.

למעבר להגרלה מהחלומות לחצו כאן>>>

אתם מבינים, כל יום עוד 1000 שקל. כל יום שאתם לא קונים את הכרטיס, הוא יום שאתם מפסידים 1000 שקל. אז אתם חייבים למהר ללחוץ כאן ולרכוש את הכרטיס להגרלה.

אם אתם חושבים שזה נגמר רק בהגרלת הזריזות, אתם טועים בגדול. הגרלת הזריזות היא פרס שווה ומיוחד, אבל ההגרלה הגדולה שאתם רוכשים עבורה כרטיס, היא הגרלה מהחלומות.

חלום הרכב של 'בית חם' מעניק לכם רכב עם ביטוח לשנה ועוד המון תוספות ופינוקים. חלום עונג שבת כולל שולחן שבת חדש עם שש כיסאות ומפיות וכל האביזרים שיהפכו את השבת שלכם לעונג אמתי. יש את חבילת הנופש המפנקת. יש את החבילה המדהימה של כל החלומות של אשת חיל. מתכשיטי יוקרה ועד קורס תסרוקות. גם לאברך יש את החבילה שלו: מחליפה ומחשב נייד עם אוצר החכמה ועד אוזניות לנגן, כולל כמובן את הנגן עצמו. בקיצור לכל אחד יש את החבילה שלו, את החלום שלו. לכם נותר רק לבחור. או בעצם אתם יכולים לבחור בכל החבילות כולם.

איך מגשימים את החלום אתם שואלים? זה פשוט מאוד. אתם רוכשים כרטיס הגרלה או חבילת כרטיסים עם בונוס מיוחד לכל חבילה. תורמים את הכסף להגשמת החלומות של מתמודדי הנפש שמשתוקקים לקבל את הטיפול המגיע להם. ועכשיו מה שנשאר זה להמתין לחלום האישי שלכם שעומד להתגשם.

אז אם יש לכם חלום ואתם גם זריזים, לחצו כאן תרכשו לעצמכם את כרטיס הגרלת החלומות. תכנסו להגרלת הזריזות על 12,000 שקל בכרטיס אשראי + הימים שהקדמתם לרכוש. ואתם תוכלו להרוויח בגדול.

מזדרזים, לוחצים, רוכשים, ממלאים את הקופה ויכולים לזכות בפרס הזריזות בדרך להגרלת החלומות>>>>>

בית חם הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד