י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ונטה לשירותים: הפטנט שהורג את הריח באסלה

הדור הבא של האסלות כבר כאן ומזמין אתכם לחוויה נעימה ומפנקת • פתרון ירוק, חסכוני ובריאותי • אינפורמטיבי

ונטה לשירותים: הפטנט שהורג את הריח באסלה

ביפן חדר השירותים נחשב לחדר היחידי בבית שבו לאדם יש פרטיות מוחלטת וזמן מנוחה מעומס היום יום. אין ספק שבביקור היומי שלנו בשירותים, בין אם זה בעבודה, בבית או אצל חברים או משפחה, חשוב לנו שתהיה לנו חוויה נעימה ופרטית ככל האפשר. בעיה אחת מונעת מאיתנו את החוויה הזו ואלו הריחות שנוצרים בזמן השימוש באסלה.

ככל שנרצה לא נוכל להתעלם מהריח החריף שגורם לנו לאי נעימות ולרצון לקצר את השהות שלנו בשירותים. בנוסף, המצב הלא נעים שלנו הופך למטרד עבור אחרים כאשר אלו צריכים להכנס לשירותים מיד לאחר שאנו עזבנו אותו. המצבים המביכים האלו מתעצמים כאשר יש בעיית אוורור בחדר השירותים והריח שהתפזר לחלל החדר נשאר שם זמן רב.

אז נכון שיש ונטה לשירותים אבל היא לא עוזרת מיידית ומי שמשתמש באסלה עדיין סובל מריח וגם זה שנכנס מיד אחריו. מטהרי אויר ומפיצי ריח רק מערבים את הריח הרע עם ריח טוב ויש שיגידו שהתוצאה גרועה מהמקור. אנו חיים עם הבעיה הזו כבר כל כך הרבה זמן שלמדנו לחיות לצד אי הנעימות הזו בצורה יום יומית. הפתרון האידיאלי מבחינתנו הוא שלא יהיה ריח בכלל, נכון? שניכנס לשירותים נעימים, נשהה שם ככל שנרצה בצורה נעימה ורגועה ונשאיר אחרינו שירותים נעימים כך שאף אחד בכלל לא ידע שהיינו שם. האם זה בכלל אפשרי? התשובה היא כן.

צוות המחקר והפיתוח של Clean Air Toilet עובד ב-15 שנה האחרונות בבניית פתרונות לבעיה הזו, והצליח לרשום מספר פטנטים בארץ ובחו"ל בתחום סילוק ריחות מחדר השירותים. הפטנט הישראלי מותקן על גבי האסלה ומטפל בריח באופן מוחלט עוד לפני שהוא מספיק להתפזר. בלחיצת כפתור המערכת בעצם שואבת את הריחות בזמן שאתה יושב על האסלה ומפנה אותם לביוב. בצורה כזו המשתמש באסלה אינו מריח דבר לאורך כל השהות.

המכשיר תוכנן כך שההתקנה תהיה פשוטה ללא צורך בחציבות בקירות או בשינוי המבנה של חדר השירותים. דרישת חובה נוספת שעמדה בפני צוות הפיתוח היא שהמערכת תפעל ללא תחזוקה בכלל ותאפשר למשתמש להנות משנים ארוכות של שימוש ללא החלפת מסננים או חלקים אחרים. האם זה באמת עובד? תוצאות בדיקה אולפקטומטרית (בדיקת ריח) שנערכו על המערכת מראות כי באסלה שבה מותקן המכשיר אין זכר לריח, אז כן... זה באמת עובד (יש סרטון הדגמה באתר). המערכת הנוכחית המתאימה לכל סוגי האסלות מלבד אסלות סמויות עקב חוסר הגישה לטובת ההתקנה.

ההשלכות של הפתרון הזה הן מרעישות:
• חוויה חדשה לגמרי בשירותים – אין יותר ריחות לא נעימים
• חדשות טובות לכל בעלי חדרי שירותים עם בעיית איוורור
• אפשרויות חדשות למיקום האסלה ועיצוב חדר השירותים בבית
• פתרון ירוק שחוסך תרסיסים למיניהם
• חסכון הוצאות שוטפות והוצאות התקנה של פתרונות אוורור מסובכים
• בריאות - הגיינה מוגברת וסילוק החיידקים שבגזים

אם אתה עדיין מריח ריח רע בשירותים כדאי שתתקדם לדור הבא של האסלות.
המכשיר ניתן לרכישה בארץ : www.airotech.co.il
או דרך שירות הלקוחות של החברה 03-7922600
שירותים ריח פטנט אסלה ונטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד