כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
רגעים מפחידים

הודו: המנוע עלה בלהבות במהלך ההמראה

טיסה של חברת התעופה אינדיגו שהובילה 184 נוסעים והמריאה מדלהי לבנגלור שבהודו, הבהילה את הנוסעים שדיווחו על שמיעת חבטה לפני שהבחינו בניצוצות ולהבות

הודו: המנוע עלה בלהבות במהלך ההמראה
ניצוצות האש על המסלול צילום: צילום מסך

רגע מפחיד בטיסה בהודו ביום שבת האחרון, מנוע של מטוס פרץ בלהבות במהלך המראה עם יותר מ-180 נוסעים על הסיפון, מה שגרם לפינוי המוני של הטיסה.

מנהלת התעופה של הודו פתחה בחקירה כדי לגלות מה גרם למנוע של חברת התעופה אינדיגו להתלקח ביום שישי האחרון.

בטיסה היו 184 אנשים שהמריאו מנמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בדלהי למרכז בנגלור - בירת מדינת קרנטקה בדרום הודו. המטוס דהר על המסלול כשהאש פרצה, מה שאילץ את הטייס להפסיק את ההמראה ולפנות את המטוס.

הנוסעים דיווחו גם ששמעו חבטה חזקה לפני שהבחינו בלהבות. למרבה המזל לא דווח על נפגעים וגורמים רשמיים אמרו כי המטוס פונה מנוסעים - בשלום. נוסעים נזכרו בפחד שהורגש על הסיפון מכיוון שרבים "רצו לשחרר את הרצועות של החגורה ופשוט לקום ולברוח".

נוסע אחד אמר לתקשורת ההודית, "כולם היו עצבניים, היו להם ספקות וניסו להבין את המצב, אני לא יודע כמה באמת ראו את זה בזמנו, מכיוון שהרבה קשישים וילדים ישבו בשורות האלה. אבל כולם היו מודעים לשריפה", הוסיף.

ארון קומאר, ראש מנכ"ל התעופה האזרחית, אמר: "העדיפות הראשונה היא לבצע חקירה מפורטת של האירוע ולברר את הסיבות לשריפה במנוע, למרבה המזל, האש כובתה במהירות והמטוס כעת מקורקע".

יצוין כי רק בחודש שעבר, מטוס הודי של חברת 'אייר אינדיה אקספרס' נאלץ להפסיק את ההמראה כאשר מנוע עלה באש בנמל התעופה של מוסקט בעומאן ומספר נוסעים נפצעו.

הודו מטוס מנוע שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד