כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החורף כבר כאן

החל ממחר: קנס כספי ונקודות חובה לנוהג ברכב ללא אורות

החל ממחר חלה חובה על נהגים לנסוע באורות דולקים בכבישים בין עירוניים גם בשעות היום | חובת הדלקת האורות חלה על כל סוגי הרכב, והיא תהיה בתוקף במשך חודשי החורף, עד 31 במרץ 2023

החל ממחר: קנס כספי ונקודות חובה לנוהג ברכב ללא אורות
אילוסטרציה צילום: unsplash

לידיעת הנהגים: ממחר (שלישי) חייבים הנהגים לנסוע באורות דולקים בכבישים הבין-עירוניים גם בשעות היום. חובת הדלקת אורות ברכב בכבישים הבין-עירוניים חלה על כל סוגי הרכב והיא תהיה בתוקף במשך חודשי החורף, עד ל-31 במארס 2023.

יצויין כי אוטובוסים, מוניות, אופנועים ורכב כבד חייבים לנסוע באורות דולקים בשעות היום גם בכבישים עירוניים, במשך חודשי החורף. אופנועים חייבים לנסוע באורות דולקים בכל הכבישים (עירוניים ובין-עירוניים), במשך כל ימות השנה.

במשרד התחבורה מדגישים כי אורות דולקים ברכב משפרים את ראות הנהג, וכן את הנִרְאוּת של הרכב לשאר משתמשי הדרך. יש לציין כי החובה לנסוע באורות דולקים ביום מתקבלת ברמת ציות גבוהה, והקנס על נסיעה בלי אורות ביום עומד על 100 שקלים, בתוספת שתי נקודות חובה. 

בנוסף, מומליץ להכין את כלי הרכב לחורף ולבצע בדיקות תקינות של כל מערכות הבטיחות ברכב. בדיקות התקינות כוללות בין השאר את מערכת הבלמים, צמיגים, היגוי, תאורה, מגבים, וכן מערכת הפליטה, חימום והפשרת אדים.

 

קנס כספי חורף דוח נקודות תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד