כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא פחות מ-20 דולר

בקרוב זה יעלה כסף: המהפכה של מאסק בטוויטר

שלושה ימים בלבד לאחר שהפך לבעלים של הרשת החברתית הפופולרית טוויטר, המיליארדר אילון מאסק הודיע לאנשי החברה כי עליהם להתחיל בהליך שבסופו יידרש תשלום בסך 20 דולרים עבור אימות בטוויטר. בהנחה שיסרבו לעשות זאת, יפוטרו

בקרוב זה יעלה כסף: המהפכה של מאסק בטוויטר
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בשבוע שעבר הודיע המיליארדר אילון מאסק על השלמת רכישת הרשת החברתית "טוויטר". האיש העשיר בעולם קנה את החברה בעלות של 44 מיליארד דולר, והפך לאחראי על אחת מפלטפורמות המדיה המשפיעות ביותר בעולם. כעת, מאסק ממשיך במהפכה אותה החל לקדם, ומעוניין לקדם תשלום בעבור אימות בטוויטר.

כצעד ראשון בתור בעלים, החליט מאסק לפטר את מנכ"ל טוויטר פאראג אגרוואל, את סמנכ"ל הכספים נד סגל ואת מנהלי תחום המשפט והמדיניות בחברה. מאסק האשים את חברי ההנהלה הבכירה שאותם פיטר בהטעייתו לגבי מספר חשבונות הספאם בפלטפורמה. על פי הדיווחים, אגרוואל וסגל היו במטה החברה בסאן פרנסיסקו בזמן השלמת העסקה - והם הוצאו מהבניין.

כעת מדווחים אתרי Platformer ו-The Verge כי מאסק הציב אולטימטום לעובדי הטוויטר, ה-7 בנובמבר, לפיו אם לא יקבעו סך של 20 דולרים כתשלום בתמורה לקבלת וי כחול - אות האימות של הטוויטר, יפוטרו. דברים אלו מגיעים אחרי ציוץ של מאסק אתמול בו כתב: "כל הליך האימות עומד להשתנות". דוברי טוויטר סירבו להגיב לפרסומים אודות האולטימטום שהציב מאסק.

טוויטר אילון מאסק וי כחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד