כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הקטל בכבישים

הרוגה ופצועים בתאונת דרכים קטלנית בשומרון

כבת 30, נהרגה וילדה בת 8 נפצעה באורח קשה ו- 3 נוספים נפצעו באורח בינוני וקל כתוצאה מהתנגשות קטלנית בין שני כלי רכב ומשאית בכביש 60, סמוך לצומת רחלים שבשומרון

הרוגה ופצועים בתאונת דרכים קטלנית בשומרון
התאונה בשומרון צילום: צוות שפלה מד"א

אישה כבת 30 נהרגה בצהריים (שני) בהתנגשות קטלנית בין שני כלי רכב ומשאית בכביש 60, סמוך לצומת רחלים שבשומרון.

חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוחות רפואה של צה"ל אשר הגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי ל - 5 נפגעים, בהם כאמור אישה בשנות השלושים שלאחר ניסיונות החייאה נקבע מותה. בנוסף טיפלו כוחות החירום בילדה כבת 8 במצב קשה, שסבלה מחבלה רב מערכתית מורדמת ומונשמת, גבר כבן 30 במצב בינוני ו- 2 פצועים נוספים במצב קל.

התאונה בשומרון/צוות שפלה מד"א 

חובש רפואת חירום במד״א מוטי דהן וחובש בכיר אביתר שוב סיפרו: ״מדובר בתאונה קשה מאוד בין שלושה כלי רכב. כשהגענו למקום ראינו 5 פצועים, 2 מהם היו לכודים בשני רכבים שונים ו-3 פצועים נוספים שכבו על הכביש בדרגות פציעה שונות. אישה כבת 30 שהייתה לכודה חולצה כשהיא מחוסרת הכרה ולאחר פעולות החייאה מאומצות נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 30 חולץ מהרכב השני תוך כדי טיפול רפואי של צוותי מד"א ופונה לבי"ח במצב בינוני יחד עם ילדה כבת 8 שנפגעה באורח קשה ותינוק כבן שנה שנפגע באורח קל. פצוע פלשתינאי שנפגע באורח קל פונה ע"י הסהר האדום".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "תאונה קשה לעם ישראל ולהתיישבות בשומרון כולה, הצוותים לשירותים חברתיים של מועצה אזורית שומרון מלווים את הישובים הרלוונטיים בפעולות שנדרשות כרגע. התאונה הקשה הזו הייתה יכולה להימנע. במשך שנים צעקנו ופעלנו כדי שהמקום הזה יוגדר כמוקד סיכון, עם השקעה תחבורתית שתמנע את התאונות שהתרחשו כאן ואת התאונה שקרתה כאן עכשיו.

כששרת התחבורה מירב מיכאלי נכנסה לכהן כשרת התחבורה היא עצרה את התקצוב של פרויקטים רבים ובתוכם את הפרויקט להסדרת הצומת ולאחר למעלה משנה של מאמץ הצלחנו להביא לתחילת עבודות. התאונה הזו לא הייתה צריכה לקרות".

"הממשלה מתייחסת ליהודה ושומרון כאזרחים סוג ד' במדינת ישראל, אין כאן מספיק שוטרים לאכיפה, בוודאי על רקע הנהיגה הברברית אצל רבים ב"רשות הפלשתינאית". יש כאן תת תקצוב של פרויקטים שנוסעים בהם גם יהודים וגם ערבים. התאונה הזו הייתה יכולה להימנע. הממשלה הזו לא סופרת את יו"ש, הממשלה הזו פוגעת בנו וזה עולה לנו בדם, בתאונות דרכים, זה עולה לנו בדם של הרוגים בפיגועים, התאונה הזו הייתה יכולה להימנע, זו הפקרות ששרת התחבורה ושכל הדרג שמסביב, היה יכול למנוע. אנחנו נלווה את הישובים ואת המשפחות, בזמנים הקשים הללו, נתפלל לרפואתם של הפצועים ונזעק כנגד העוול הזה".

הרוג פצועים תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד