כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בן דהן מנחם: "הרב אמר לי 'טוב מאד שבאת'"

סגן שר הדתות הותקף מילולית על ידי מספר אנשים בעת שהגיע לנחם את משפחת יוסף • ומה הצוואה שקיבל מהגר"ע?

בן דהן. צילום: פלאש 90
בן דהן. צילום: פלאש 90

סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן הגיע הבוקר (ד) לנחם את בניו של הגר"ע יוסף זצ"ל.

כשנכנס פנימה, סיפר כי "לפני קצת יותר מחודש הייתי אצל הרב בבית. אני רוצה לומר שני דברים חשובים שהוא אמר. אחד: 'אתה זכית לשמש אדם גדול. הרב מרדכי (אליהו) היה אדם גדול', הציבור צריך לדעת את ההערכה הגדולה שהייתה בין שני תלמידי חכמים גדולים אלו".

"ועוד דבר הרב אמר: 'תדע לך שאני אוהב אתכם'. הרגשתי שהוא שמח שבאתי. שמח מאוד. אחר כך ביום ההכתרה שוב דיברתי איתו כמה מילים. הרב נתן לי טפיחה ואמר: 'טוב מאוד שבאת. טוב מאוד'. חשוב שנדע שבסופו של דבר כולנו בני איש אחד נחנו. יש חילוקי דעות אבל כולנו אחים. צריך לזכור את זה ובעז"ה להמשיך ביחד ואחדות למען לטובת תורת ישראל. זה מה שכולנו מעוניינים. כל אחד צריך לדעת את זה. אני מאחל לכולנו שנזכה לחיות באחדות. אני מרגיש שזו הצוואה שהרב נתן לי".

לאחר שיצא מסוכת האבלים שוחח בן דהן עם התקשורת. ברקע ניסו מספר אנשים לתקוף אותו כשהם קוראים לעברו "הכיפה שלך מזויפת", "הרב עובדיה בכה בגללכם חצי שנה, אל תזכיר את השם שלו".

עוזריו של סגן השר ועוד אנשים שנכחו במקום הגנו על סגן השר בגופם.

חתנה של ביתו של הרב יוסף ומנכ"ל השלוחה הירושלמית של מכללת קרית אונו, משה שמעוני, שוחח עם סגן השר והביע את צערו על דברי המתקיפים. "הם אינם מייצגים את הכלל", אמר לו.
אחדות ניחום אבלים הרב אלי בן דהן סגן שר הדתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד