כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצטרפו למסע ב-20 ערים

"גוואלד" • נתניהו לחברי הכנסת: "היינו בתיקו, אבל אנחנו יורדים"

בליכוד פתחו הערב בקמפיין גוואלד ומכנסים דיון חירום עם בכירי המפלגה במצודה בתל אביב. "בעקבות העלייה באחוזי ההצבעה בשמאל", נאמר בהודעה | נתניהו פנה לח"כים מהליכוד: "הצטרפו אליי למסע ב-20 ערים, היינו בתיקו אבל אנחנו בירידה" | חרף החרם, נתניהו התראיין לגל"צ

"גוואלד" • נתניהו לחברי הכנסת: "היינו בתיקו, אבל אנחנו יורדים"
נתניהו מעורר את הליכודניקים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מ-24 שעות לפתיחת הקלפיות, ובליכוד מתחילים בקמפיין גוואלד ומכנסים הערב (שני) דיון חירום עם בכירי המפלגה בעקבות חשש אמיתי מהפסד.

"בעקבות העלייה באחוזי ההצבעה בשמאל", נמסר בהודעה מהליכוד, "נתניהו מכנס ישיבת חירום במצודת זאב בתל אביב". בישיבה אמר נתניהו לחברי הכנסת של הליכוד: "היינו בתיקו אבל עכשיו יש ירידה כעת בקרב מצביעי הליכוד. חייבים להעיר את השטח לקראת מחר. מבקש מכם להצטרף אליי מחר לסיורים ב-20 ערים כדי לעודד ולהרים אחוזי הצבעה״

ההכרעה בבחירות תגיע דרך אחוזי ההצבעה, בדגש על המגזר הערבי, מה שישליך האם יושג רוב של 61 מנדטים לממשלה בראשות בנימין נתניהו. נתניהו פועל בימים האחרונים גם למנוע זליגה של מצביעי ליכוד למפלגת הציונות הדתית שנסחפים אחרי איתמר בן גביר.

בתוך כך, נתניהו שבר את החרם על תחנת הרדיו 'גלי צה"ל' מאז הודח יעקב ברדוגו והבוקר העניק ריאיון לתחנה: "הם לא רצו בכלל להוציא את הגז מהמים - ועכשיו רוצים לתת אותו לחיזבאללה", תקף נתניהו והצהיר: "אנהג בהסכם הגז כפי שנהגתי בהסכם אוסלו, שהיה עוד הסכם כניעה גרוע של ממשלת שמאל".

עוד אמר נתניהו כי "אני מכבד את גנץ, אבל אני חייב להגיד לו – זה לא אסון להיות שמאל, זה אסון להסוות את זה ולהציג את עצמך כימין רך, זה ימין שהוא שמאל. זו בושה להסתיר שהוא שמאל, שיעמוד ויגיד את זה".

מצודת זאב הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד