כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא נעים

"סוכן רוסי": מרכז אוקראיני הכניס את ליברמן לרשימה השחורה

המרכז לחקר ומעקב הביטחון הלאומי של אוקראינה הכניס את השר אביגדור ליברמן לרשימה השחורה. האתר עוקב ומתעד אחר אנשים בעולם הפועלים נגד האינטרס האוקראיני. המרכז לא שייך לממשלה ולא יכול לאכוף הגבלות על האנשים ברשימה, הוא נועד כדי להרתיע תומכים רוסים משיימינג

"סוכן רוסי": מרכז אוקראיני הכניס את ליברמן לרשימה השחורה
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נכנס לרשימה השחורה של מרכז (ארגון) שעוקב אחרי אנשים שעוינים את אוקראינה. "השתתפות בפעולות תוקפנות הומניטריות נגד אוקראינה במהלך המלחמה הרוסית-אוקראינית החלה על ידי רוסיה הפשיסטית ב-24 בפברואר 2022" נכתב באתר המרכז. המרכז לא שייך לממשלה ולא יכול לאכוף הגבלות על האנשים ברשימה, הוא נועד כדי להרתיע תומכים רוסים משיימינג.

האתר מדגיש כי: "שר האוצר של מדינת ישראל. בעבר שר הביטחון של ישראל, שר החוץ של ממשלת ישראל, חבר כנסת, ראש המפלגה הפוליטית "ישראל ביתנו", מקום לידה קישינב, מולדובה, הוא ברשימה שחורה".

הכתבות והפרסום על ליברמן

המרכז הוא למעשה איגוד לא ממשלתי של עיתונאים וחוקרים, שמבקשים מרשויות אכיפת החוק של ארצם לשקול כל הכללה של אדם ברשימה שלהם, כאחד שעושה "מעשים מכוונים נגד הביטחון הלאומי של אוקראינה ועבירות אחרות".

באתר נכתב כי ליברמן הוא "סוכן השפעה רוסי (מדינה תוקפנית ומחבל), ומשתתף בפעולות תוקפנות נגד אוקראינה במהלך המלחמה שהחלה על ידי רוסיה הפשיסטית ב-24 בפברואר 2022 לטובת התוקפן הרוסי-פשיסט".

האתר מפנה את הגולשים לעקוב אחרי כתבות שבהן ליברמן כביכול מצדד לטובת רוסיה נגד אוקראינה, כולל אתרים ישראליים רבים. המרכז מבקש מרשויות אכיפת החוק להתייחס לפרסום באתר "כהצהרה על מעשים מצד האזרח נגד הביטחון הלאומי של אוקראינה, השלום, והחוק והסדר הבינלאומי, כמו גם עבירות אחרות".

אביגדור ליברמן מלחמת אוקראינה רוסיה סוכן חוץ רשימה שחורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד