כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ראיון מיוחד

בן גביר: "נתתי את הנשמה לגפני, יש קווים אדומים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר אומר בראיון מיוחד לאתר 'בחדרי חרדים' כי הוא מאוכזב מהיחס של ראשי יהדות התורה: "פתאום לבוא ולהציג אותי כסוג של סורר, זה מעליב". הוא מוסיף: "יש לי חשש לגבי ההליכה שלהם עם גנץ"

בן גביר: "נתתי את הנשמה לגפני, יש קווים אדומים"
איתמר בן גביר/משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר אומר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' יממה לפני פתיחת הקלפיות כי הוא מאוכזב מהיחס של יהדות התורה, אך אומר שזה לא יפגע ביחסים שלו עם הציבור החרדי.

"אני באמת מאוכזב, נתתי את הנשמה בשביל גפני ומקלב. כל מה שביקשו, מבחינת הצבעות ולעזור להם בכל מיני דברים, ושותפות באופן כללי. הייתה שותפות מאוד טובה. אני אוהב את הציבור החרדי בלי קשר לגפני ומקלב, אני אוהב את הציבור באהבה גדולה".

בן גביר תוהה, "פתאום לבוא ולהציג אותי כסוג של סורר, זה מעליב. הייתי רוצה להזכיר עובדות שהציבור לא יכול לשכוח, דוגמה מירון: אני רצתי מחניון לחניון כדי להגן על הציבור החרדי, הם בגלל לא היו. המכות שהרביצו לחרדים במשך כל השנים, אני טיפלתי בתיקים כאלה".

"נכון, יש בחירות וכל אחד רוצה לאסוף קולות אבל לא הכול מותר ולא הכול בסדר. לא הכול עושים בשביל בחירות, יש קווים אדומים. ברגע שהם מציגים אותי, ראיתי את גפני אומר באחד הסרטונים 'איפה הוא היה בן גביר?', מה זה איפה הוא היה? הייתי לידך כל הזמן!", הוסיף.

יחד עם זאת, בן גביר מדגיש: "זה כמובן לא ישנה כהוא זה את האהבה שלי לציבור החרדי, אני אוהב את הציבור. לא חוכמה לגונן עליו בבחדרי חרדים, אני הולך מאולפן לאולפן ותמיד מדבר על הציבור הזה, שיש לו אהבת ישראל כל כך גדולה".

"רוב החרדי לא רוצים לראות ממשלה עם גנץ, רובם רוצים ממשלת ימין מלא מלא. בגלל המלחמות הפנימיות האלה אנשים לא יכלו להצביע. אני אמרתי להם לא לפני יומיים, 'מה אתם תוקפים אותי? הרי אני יכול להוציא את האנשים מהציבור החרדי שלא רוצים להצביע לכם, שיתייאשו מהמלחמות הפנימיות האל, אז למה לו לתת לי לעבוד?'".

הוא מתייחס לפתיחת המטה החרדי במפלגתו: "המטה החרדי שפתחתי נפתח בגלל דבר אחד, ראיתי שיש הרבה מאוד מאוכזבים. יותר מזה, היה על הפרק מועמד חרדי, בסוף לא מיניתי אותו כדי שלא יהיו איזה שהם מלחמות פנימיות. כדי שלא יגידו שהוא לוקח להם קולות, ולמרות זאת בסקרים שלנו אנחנו יכולים לראות את התופעה הזאת של מנדט וחצי-שניים שלא הולכים להצביע. לכן אמרתי אני הולך להביא את כולם, כל מי שלא מצביע. שאף אחד לא יישאר בבית".

לסיכום אומר בן גביר: "אני מבין שיש בחירות, אבל בעיני בחירות זה לא מתיר הכול. יש לי חשש לגבי ההליכה שלהם עם גנץ, אבל אני מקווה שהשכל הישר יגבר. רוב הציבור החרדי רוצה ממשלת ימין".

איתמר בן גביר משה גפני יהדות התורה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד