כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קייטרינג חלבי או שף? למה להתפשר - הכירו את קונפטיטו

חברת קונפטיטו שמה לה למטרה להנגיש את האפשרות של הזמנת שף פרטי לאירוע. בעבר הלא רחוק האפשרות הזאת הייתה מיועדת רק עבור אירועים שמתקיימים באלפיון העליון. מהיום אתם יכולים להזמין שף חלבי מנוסה שיגיע עד אליכם לבית או בכל מקום אחר שבו תקיימו את האירוע

קייטרינג חלבי או שף? למה להתפשר - הכירו את קונפטיטו
קייטרינג חלבי צילום: pixabay

אין סיבה שתתפשרו על האוכל שאותו אתם הולכים להגיש לאורחים באירוע שלכם. בואו נודה על האמת, האוכל זה מה שיעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע פחות מוצלח. גם אם הפעילויות והאטרקציות יהיו מיוחדות ומגניבות, האוכל תמיד תופס את תשומת הלב של האורחים. מתלבטים בין קייטרינג חלבי לבין שף פרטי? מהיום אתם יכולים לקבל את שני העולמות האלה תחת קורת גג אחת. הכירו את קונפטיטו חברה המציעה קייטרינג חלבי על ידי שף חלבי כשר המתמחה במטבח האיטלקי. המאמר הבא נכתב באדיבות אתר קונפטיטו שתוכלו להיכנס אליו על מנת להתרשם.

הזמינו לאירוע שף חלבי כשר

עליכם לזכור כי לכל אחד מהאורחים יהיו העדפות שונות, לכן יהיה עליכם לנסות להגיע לכולם. שף חלבי כשר המתמחה במטבח האיטלקי יאפשר לכם לתת פתרון לאורחים שומרי המסורת. אותם אנשים שאוכלים רק אוכל כשר, מדובר על חלק גדול מהאורחים שתזמינו. במטבח החלבי קל לשמור על הכשרות, אין צורך להקפיד על עניינים מהותיים. בשונה מהמטבח הבשרי שבו יש דרגות חומרה שונות, כל אחד מהאורחים עשוי לשמור כשרות בצורה שהיא קצת אחרת.

השילוב בין קייטרינג לבין שף פרטי

חברת קונפטיטו שמה לה למטרה להנגיש את האפשרות של הזמנת שף פרטי לאירוע. בעבר הלא רחוק האפשרות הזאת הייתה מיועדת רק עבור אירועים שמתקיימים באלפיון העליון. מהיום אתם יכולים להזמין שף חלבי מנוסה שיגיע עד אליכם לבית או בכל מקום אחר שבו תקיימו את האירוע. השף יציע לכם קייטרינג חלבי עשיר, לצד מנות שאותן הוא יכין באירוע עצמו מול האורחים שלכם. השילוב המנצח הזה הופך את האירוע שאתם מתכננים לאירוע שכולם הולכים לדבר עליו.

אוכל יוקרתי במחיר לכל כיס

התקציב שלכם לא גבוה במיוחד? זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על הבחירות שאותן תעשו. הזמנת שף חלבי כשר המתמחה במטבח האיטלקי אפשרית גם במחיר נמוך באופן יחסי. חברת קונפטיטו שמה לה למטרה לאפשר לכל אחד ולכל אחת לקיים את האירוע המושלם. כתוצאה מכך גם המחירים הם עממיים, כאלה שלא יעשו לכם חור בכיס בכל פעם מחדש. הרי חוץ מהאוכל באירוע יהיה עליכם לדאוג לעוד המון דברים אחרים. כל תוספת לאירוע מביאה איתה מחיר שונה.

התאמה אישית לכל אירוע

הייחודיות של חברת קונפטיטו היא שהצוות שלה יודע להתאים את האוכל לכל אירוע. הרי כל אירוע מביא איתו אלמנטים אחרים, לכן ישנה חשיבות לבצע התאמות מיוחדות. באירוע אחד מעדיפים אוכל מסוג אחד, באירוע אחר יעדיפו אוכל מסוג אחר. באירועים מסוימים ניתן למצוא מגוון מגשי אירוח, באירועים אחרים יעדיפו להגיש את המנות ישירות לשולחן. הצוות של החברה כאן כדי להפוך את החלום שלכם למציאות אפשרית.

שף פרטי ארוחת שף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד